اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر:

شورای شهر لایحه اختیارات شهردار را مصوب کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر گفت: شورای شهر باید لایحه اختیارات شهردار را در دستور کار قرار دهد و در این باره تصمیم‌گیری کند.

شورای شهر لایحه اختیارات شهردار را مصوب کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان صبح امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: بیش از پنج ماه است که لایحه اختیارات شهردار به شورای شهر ارسال شده است ولی تا کنون هیچ اتفاقی در این باره نیافتاده است و شورای شهر باید در این باره تصمیم‌گیری کند.

وی با اشاره به اینکه شورای شهر باید به امور به صورت اصولی توجه کند، گفت: در لایحه اختیارات شهردار همه مسائل مورد نیاز شهرداری دیده شده است و به این دلیل باید کوشید تا با بررسی دقیق این لایحه اختیارات شهردار در مسائل مختلف شهرداری افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر فعالیت بسیار خوبی در ایام نوروز داشته است، تأکید کرد: کارکنان شهرداری شوشتر در ایام نوروز فعالیت بسیار خوبی داشته‌اند و به این دلیل باید کوشید تا با تشویق افراد مؤثر در این امر مهم انگیزه لازم را برای فعالیت‌های بهتر ایجاد کرد.

سلطانیان خاطرنشان کرد: شهرداری در این شرایط باید تلاش کند تا با پرداخت به موقع حقوق و پرداخت معوقات گامی در راستای تشویق کارکنان شهرداری بردارد و در این باره باید همه اعضای شورای شهر به شهردار در این باره کمک کنند.

این دومین جلسه شورای شهر شوشتر در سال جدید است، و برگزاری جلسات در سال جدید به دلیل تعطیلی 35 روزه شورای شهر با مدت زمان کمتری برگزار می‌شود تا لوایح موجود در شورای شهر هرچه سریع‌تر بررسی و راهی فرمانداری برای تائید نهایی شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول