اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

استاد دانشگاه تبریز 4 عنوان کتاب خود را به کتابخانه‌های کشور اهدا کرد

خبرگزاری فارس: استاد دانشگاه تبریز، چهار عنوان کتاب دیجیتالی تألیفی خود را به کتابخانه‌های کشور اهدا کرد.

استاد دانشگاه تبریز 4 عنوان کتاب خود را به کتابخانه‌های کشور اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی، احمد صبور اردوبادی نویسنده بیش از 50 عنوان کتاب، چهار عنوان کتاب دیجیتالی و هشت عنوان از کتاب‌های تألیفی خویش را به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

رحیمه ابوطالبی کارشناس امور مشارکت‌های اداره ‌کل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌شرقی، اهدای کتاب در قالب دیجیتال توسط خود مولف را جزو اقدامات نیکو و برجسته در عرصه کتاب و کتابخوانی عنوان کرده و افزود: عناوین کتاب‌های دیجیتالی از تقلید تا ابتکار، اصالت در هنر و علل انحراف احساس هنرمند، شخصیت حقیقی و پیوندهای پایدار یک و دو در قالب کتاب‌های دیجیتال از جمله عناوین کتاب‌های اهدایی اردوبادی است.

وی دکترای تخصصی خود را در رشته سم‌شناسی از دانشگاه تهران دریافت کرده و تألیفات متعددی در موضوعات پزشکی و علوم انسانی دارد.

اردوبادی هم‌اکنون در کسوت استادی و نیز ریاست آزمایشگاه سم‌شناسی از دانشگاه تبریز پس از قریب به 30 سال تدریس بازنشسته شده و در حال حاضر مشغول تدریس، تحقیق و پژوهش در موضوعات و مسائل حیاتی مورد نیاز جامعه و در راستای حل مشکلات فردی و اجتماعی است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول