اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‏زمان با سالروز شهادت مرتضی آوینی

کتاب "دعاهای قرآنی" در ایوانکی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: کتاب "دعاهای قرآنی" هم‏زمان با سالروز شهادت مرتضی آوینی، بزرگ‏مرد عرصه اهل قلم در ایوانکی رونمایی شد.

کتاب "دعاهای قرآنی" در ایوانکی رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، هم‏زمان با سالروز شهادت شهید اهل قلم، مرتضی آوینی، از کتاب "دعاهای قرآنی" در سالن کتابخانه عمومی ایوانکی رونمایی شد.

این کتاب که توسط "سمیه بزازی" با موضوع دعاهای انبیای معصومین(ع)، مؤمنان و دیگران در قرآن مجید گردآوری شده، توسط نشر خالقی در 5 هزار جلد منتشر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در مراسم رونمایی از این کتاب در سخنانی به ذکر چگونگی وضعیت نشر در کشور و برنامه‏های توسعه فرهنگ مکتوب پرداخت.

مجتبی نورمحمدی بیان کرد: امروز فضای مناسبی در حوزه توسعه نشر و مطالعه به وجود آمده است و نویسندگان و پژوهشگران می‏توانند به خوبی نتیجه زحمات خود را در اختیار علاقه‏مندان قرار دهند.

مدیر حوزه علمیه و امام جمعه موقت گرمسار نیز در این برنامه از دست‏اندرکاران تولید این کتاب قدردانی و از انتشار مضامین قرآنی در قالب کتاب به جامعه به عنوان عملی بسیار پسندیده و مؤثر یاد کرد.

حجت‏الاسلام علی ایزانلو که به عنوان مشاور نویسنده کتاب در طبع آن فعالیت داشته است، در سخنان خود از همه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان خواست تا با روی آوردن به مطالعه و کتاب‌خوانی، از سرچشمه‏های نورانی اهل‌بیت(ع) بیشتر بهره‏برداری کنند.

در پایان این مراسم، از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار از ناشر و مؤلف کتاب با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول