اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س)

جشنواره وبلاگ‌نویسی دخت خورشید در پارس‌آباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و با هدف آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) جشنواره وبلاگ نویسی دخت خورشید در پارس‌آباد برگزار شد.

جشنواره وبلاگ‌نویسی دخت خورشید در پارس‌آباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در آیین اختتامیه وبلاگ‌نویسی دخت خورشید با تبریک سالروز افتخارآفرین فناوری هسته‌ای و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد هسته‌ای اظهار داشت: اهداف، عقاید و باورها همیشه بر اساس اطلاع‌رسانی و تبلیغات اتفاق می‌افتد و در این زمینه اطلاع‌رسانی چهره به چهره بر اساس شرایط و موقعیت‌های خاص تاثیر‌گذاری نافذ و شایسته‌ای دارد.

حجت‌الاسلام مهدی ستوده تبلیغ مکتوب را از دیگر روش‌های اطلاع‌رسانی دانست و گفت: روزنامه‌ها، نشریات، مجلات و کتاب نقش مهمی در تبلیغات و اطلاع‌رسانی دارند و در این ارتباط مطالعات بهترین و مناسب‌ترین شرایط برای دریافت مطالب مطرح می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه مخاطب‌شناسی از مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب است، بر لزوم ترویج فرهنگ اصیل و ناب اسلامی و نشر و گسترش معارف اسلامی در گستره فضای مجازی تاکید کرد.

وی اظهار داشت: امروزه استفاده از اینترنت، وبلاگ‌نویسی و استفاده از امکاناتی که در فضای مجازی وجود دارد ظرفیت‌های جدید و بزرگی را فرا روی مبلغ دینی قرار می‌دهد.

ستوده ادامه داد: دشمن در انواع مبارزات خود با ملت ایران مهم‌ترین نقطه‌ای را که هدف گرفته بحث جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است و ما باید در عرصه فضای مجازی با استفاده از شیوه‌های نوین این عرصه در مقابل اهداف شوم دشمنان بایستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد هم در این مراسم اظهار داشت: در راستای فعالیت فرهنگی در فضای مجازی و با هدف آشنایی با شخصیت حضرت فاطمه معصومه (س) جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع دخت خورشید برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن باقری افزود: حضرت معصومه (س) در عبادت و زهد شهره بود و در فضل و کمال به مدارج عالی نایل آمده و القاب و صفات بسیاری که حضرت معصومه (س) بدان معروف شد نشانه سجایای والای اخلاقی ایشان است.

وی ادامه داد: در این جشنواره که بیش از 50 نفر شرکت کردند به رغم شهرستانی بودن آیین‌نامه این جشنواره وبلاگ‌هایی از استان‌های مختلف از جمله تهران، خراسان شمالی، یزد، اصفهان، همدان، زنجان، گیلان و اردبیل به دست ما رسید که هدایای عمومی شامل بسته فرهنگی و لوح یاد بود به آدرس پستی آنها ارسال شد.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول