اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر خبر داد

واگذاری 100 واحد مسکن مهر در سوم خرداد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر گفت: در سوم خرداد سال جاری بیش از 100 واحد مسکن مهر آماده افتتاح است.

واگذاری 100 واحد مسکن مهر در سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به موفقیت‌های صورت گرفته در عرصه انرژی هسته‌ای اظهار داشت: شفاف کردن انرژی هسته‌ای از افتخارات دولت‌های نهم و دهم محسوب می‌شود، که این اقتدار را در 20 فروردین به رخ دشمن کشید.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 12 اسفند ماه سال گذشته مردم متدین، ولایت‌مدار و انقلابی منطقه با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در انتخابات، دشمنان را از توطئه علیه نظام اسلامی مایوس کردند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: مردم ایران با این حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ این نظام رقم زدند.

وی افزود: این بیداری و حضور حماسی در حالی صورت گرفت که دشمن از هر فرصت و به هر وسیله‌ای درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

یوسفی با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ابهر و خرم‌دره تصریح کرد:‌ این امر با موفقیت کامل در این حوزه انتخابیه به وقوع پیوست و تمام حوزه‌ها در دور دست‌ترین مناطق نیز به صورت الکترونیکی شاهد برگزاری انتخابات بودند.

وی با تاکید بر لزوم تعامل مناسب دولت و مجلس گفت: به طور یقین تعامل مجلس و دولت در خدمت‌گذاری، نتایج و ثمره‌های ارزشمندی را به جای می‌گذارد.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: امیدوار هستیم نمایندگان منتخب مردم در مجلس نهم با حرکت در مسیر ولایت، رهبری و ارزش‌ها در راه خدمت‌رسانی با بهره‌گیری از ثانیه‌ها توفیق پیدا کنند.

وی در ادامه با اشاره به کسب رتبه نخست ستاد اشتغال شهرستان ابهر در استان زنجان اضافه کرد: در بحث اشتغال آنچه که در شهرستان ابهر صورت گرفت در هیچ شهرستان و دستگاه اجرایی استان صورت نگرفت.

یوسفی افزود: با وجود اینکه میانگین تعهد اشتغال در استان زنجان 118 درصد بود همگان شاهد تحقق 164 درصدی تعهد اشتغال در شهرستان ابهر بودند.

وی با بیان اینکه ستاد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به زودی تشکیل می‌شود، گفت: در چند سال گذشته رویکرد مقام معظم رهبری در نامگذاری سال‌ها با رویکرد اقتصادی بوده است که همگان باید به این موضوع توجه ویژه داشته و در مسیر تحقق فرامین رهبری گام برداریم.

فرماندار شهرستان ابهر همچنین از تشکیل ستاد اجرایی توسعه کشاورزی در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: در بحث صنعت و معدن نیز هر هفته یک واحد تولیدی و صنعتی را بازدید خواهیم کرد.

وی افزود: ستادهای عمران شهری و روستایی و مسکن مهر نیز در سال جاری فعال بوده و در سوم خرداد سال جاری بیش از  100 واحد مسکن مهر آماده افتتاح است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول