اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است.

امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام محمد گنجی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران و رئیس شورای اسلامی شهرستان و جمعی از اعضای شورای جم اظهار داشت: ایران اسلامی در مسیر رشد و شکوفایی قرار دارد و روزبه‌روز شاهد موفقیت بیشتر نظام اسلامی هستیم.

وی افزود: در سال گذشته با وجود تحریم‌های بین‌المللی شاهد موفقیت‌های بزرگی برای کشور بودیم و حتی تحریم نفتی نیز نتوانست روند موفقیت‌های ایران را متوقف کند.

امام جمعه شهرستان جم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 91 به نام سال "حمایت از تولید ملی، نیروی کار و سرمایه ایرانی" خواستار تلاش و جدیت بیشتر مسئولین در این راستا شد.

گنجی تصریح کرد: همه مسئولان شهرستان جم باید از فرصت به وجود آمده در راستای حمایت از نیروی کار و ترغیب سرمایه‌داران به تولید داخلی بهره ببرند.

وی همچنین از اقدام شرکت خدمات غیر صنعتی در راستای کمک به استقرار فرهنگ نماز با هماهنگی ستاد نماز جمعه جم و انجام سرویس‌های ایاب و ذهاب در سطح کل شهرستان جم نیز تشکر کرد.

امام جمعه جم در ادامه با انتقاد از کمرنگ شدن امر به معروف در جامعه افزود: مسئله امر به معروف و نهی از منکر در کشور بسیار کمرنگ شده و بی‌حجابی و بدحجابی در سطح کشور غوغا می‌کند.

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران نیز در این نشست از تعامل همه‌جانبه این شرکت با شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: این شرکت در کنار مردم شهرستان جم آماده هرگونه تعامل سازنده است.

محمدمهدی هاشمی افزود: تلاش می‌کنیم رضایتمندی مردم و مسئولین شهرستان جم را نیز در کنار برنامه‌های خود همواره مورد توجه قرار دهیم.

مدیرعامل شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران، مردم شهرستان جم را مردمی فهیم و ولایت‌مدار دانست و بیان کرد: مردم و جوانان این شهرستان در برنامه‌های مهم فرهنگی منطقه نقش ارزنده‌ای دارند.

وی تعامل شرکت خدمات غیر صنعتی با برنامه‌های مختلف شهرستان جم را نیز در راستای استقبال پرشور جوانان و مردم از این برنامه‌ها دانست.

رئیس شورای اسلامی شهرستان جم نیز با اشاره به تعامل خوب شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران از همکاری این مجموعه در بزرگداشت هفته جم تشکر کرد.

سید علیرضا سجادی‌زاده با اشاره به نعمت امنیت پس از وقوع انقلاب اسلامی، شهرستان جم و شهرک توحید را از جمله امن‌ترین مراکز در سطح استان و کشور دانست و گفت: آمارهای ارائه شده از نیروی انتظامی مهم‌ترین مؤید این ادعاست.

وی مجموعه تلاش‌ها و همکاری‌های شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران با شوراها و مسئولین شهرستان جم را مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول