اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قزوین:

مهم‌ترین اصل جامعه احیای امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قزوین گفت: امروز در جامعه اسلامی مهم‌ترین اصل، احیای امر به معروف و نهی از منکر است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

مهم‌ترین اصل جامعه احیای امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر قزوین اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بسیار حائز اهمیت است، گرچه تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان به سمت کشور ما سرازیر شده ولی باید با قرار دادن برنامه‌های فرهنگی برای احیای این فریضه مهم گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان توطئه‌های بسیاری را برای کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی انجام می‌دهند اما به حول و قوه الهی و با حضور روحانیون در تمام عرصه‌ها از انجام برنامه‌های شوم خود باز مانده‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اصل حجاب و عفاف، عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی با همدلی و وحدت گام‌های مهمی در راستای اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف بردارند.

وی با تأکید بر اصل حجاب یادآور شد: بانوان ما باید حضرت فاطمه زهرا(س) را الگوی رفتاری خود قرار دهند و بر این اصل توجه کنند که قرآن و ائمه اطهار بر پوشیدگی تأکید ویژه‌ای دارند.

امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر قزوین، تصریح کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین، توانسته است برای احیای این فریضه مهم و فرهنگ حجاب و عفاف اقدامات مناسبی را انجام دهد و امید است این تلاش‌ها و برنامه‌ها در سال جدید گسترده‌تر باشد.

باریک‌بین در پایان با آرزوی سالی خوش برای ملت مسلمان ایران، اعلام کرد: سال جدید را با نیرو و تلاش و خدمتگزاری بیشتر به مردم شهرمان آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول