اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

مشکلی در خدمات‏دهی به مسافران در راه‏آهن سمنان وجود نداشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سمنان گفت: با توجه به نیازمندی‏های نیروی انسانی و ترافیک کاری در ایام تعطیلات نوروزی، هیچ گونه مشکلی در ارائه خدمات به مسافران در راه‏آهن سمنان وجود نداشت.

مشکلی در خدمات‏دهی به مسافران در راه‏آهن سمنان وجود نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان پیش از ظهر امروز به همراه اقوامی‏پناه معاون امور عمرانی فرماندار سمنان و هیئت همراه از راه‏آهن سمنان و پروژه‏های در حال اجرا در شهرستان سمنان بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: با توجه به نیازمندی‏های نیروی انسانی و ترافیک کاری در ایام تعطیلات نوروزی به لطف الهی هیچ گونه مشکلی در ارائه خدمات به مسافران نوروزی در راه‏آهن سمنان وجود نداشت.

فرماندار سمنان ضمن تقدیر از مدیریت راه‏‏آهن، نگاه اجتماعی مردم به راه‏آهن را اطمینان و ایمنی در سفرها دانست.

همتیان اضافه کرد: این نگاه اجتماعی مردم به راه‏آهن افزایش خدمات بیشتر به مسافران را طلب می‌کند.

وی نقش سفرهای ریلی را در کاهش تلفات جاده‏ای بسیار مهم دانست و ادامه داد: اطلاع‏رسانی مناسب از خدمات راه‏آهن می‏تواند زمینه استقبال بیشتر اقشار مختلف مردم را به همراه داشته باشد.

همتیان اضافه کرد: از دیگر خدمات دولت‏های نهم و دهم در شهرستان سمنان توسعه شبکه ریلی و تأثیر آن در افزایش حمل و نقل در بخش بار و مسافر است.

فرماندار سمنان خواستار توجه بیشتر به ایستگاه تشکیلاتی مرکز استان سمنان شد و بیان کرد: افزایش سهمیه بلیت شهرستان سمنان، تسریع در احداث ساختمان اداری راه‏آهن، پیشگیری از تأخیر حرکت قطارها، تأمین نیازهای فرهنگی مسافران در سفرها و استفاده از مهمان‏د‏‏اران بومی می‏تواند به استقبال بیشتر مردم شهرستان سمنان در استفاده از خدمات راه‏آهن کمک کند.

فرماندار سمنان هم‌چنین از پروژه در دست اقدام راه‏آهن سمنان، کنترل اتوماتیک قطارها و شبه بازسازی مسیر ریلی در حوزه شهرستان سمنان بازدید کرد.

همتیان در این بازدید با حضور در بخش‏های مختلف اداری و اجرایی راه‏آهن از خدمات کارکنان راه‏آهن که به صورت شبانه‏روزی به مسافران و زائران بارگاه رضوی خدمات ارائه می‏کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول