اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سلامت صورت گرفت

انعقاد تفاهمنامه صدا و سیما با دانشگاه علوم پزشکی مشهد

خبرگزاری فارس: در هفته سلامت تفاهم‌نامه همکاری‌های متقابل میان صدا و سیمای خراسان‌رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد به امضاء رسید.

انعقاد تفاهمنامه صدا و سیما با دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان‌رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین نهاوندی مدیرکل صدا و سیمای خراسان‌رضوی با تبریک هفته سلامت، گفت: در تولیدات مرکز خراسان‌رضوی موضوع سلامت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که پخش ده‌ها ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی اثبات‌کننده این موضوع است.

وی با اشاره به اهمیت و حساسیت برنامه‌سازی و اطلاع‌رسانی در حوزه سلامت، بر آمادگی صدا و سیمای خراسان‌رضوی برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تولید آثار فاخر و آگاهی‌بخشی به مردم در حوزه سلامت تأکید کرد.

محمود شبستری رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم با بیان اینکه سلامت در سه حوزه جسمی، روحی و اجتماعی تعریف می‌شود، همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی به ویژه صدا و سیما را در تقویت سلامت روحی و اجتماعی جامعه را مهم ارزیابی کرد.

شبستری افزود: ارتقای سلامت عمومی به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی نیاز دارد و باید نقش دستگاه‌های مختلف در موضوع سلامت تبیین شود.

ترویج ازدواج‌‌های دانشجویی و مهارت‌های زندگی، تقویت احترام به سالمندان و والدین، توسعه امور خیریه در حوزه بهداشت و تکریم جامعه پزشکی در تولیدات صدا و سیما از دیگر موضوع‌های مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول