اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهبهان خواستار شد

ضرورت تکمیل پروژه نیمه‌تمام بیمارستان ولی‌عصر بهبهان

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان بهبهان خواستار تکمیل هر چه سریع‌تر بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان به‌عنوان یک ضرورت مهم شد.

ضرورت تکمیل پروژه نیمه‌تمام بیمارستان ولی‌عصر بهبهان

محسن زارع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص پروژه نیمه تمام احداث بیمارستان ولی‌عصر(عج) این شهرستان اظهار کرد: قرار گرفتن در ردیف بودجه ملی ساخت این بیمارستان همت، جدیت، دلسوزی و پیگیری مسئولان محلی، استانی و کشوری را از زمان آغاز اجرای این طرح می‌طلبید.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های فراوان، این طرح از دو سال گذشته به عنوان طرح ملی شناخته شده و در ردیف بودجه ملی قرار گرفته‌است که شاهد تزریق اعتبار مورد نیاز تکمیل آن هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهبهان خاطرنشان کرد: شرکت‌ها و پیمانکاران ساحت این بیمارستان نیز با جدیت کامل طرح را پیگیری کرده و مشغول به کار هستند.

وی با بیان اینکه این طرح تاکنون و پس از 29 سال تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، افزود: بیمارستان شهیدزاده بهبهان، قدمتی 50 ساله داشته و امکانات آن برای خدمت‌رسانی به جمعیت اندکی پیش‌بینی شده‌ است.

زارع‌زاده ادامه داد: وزارت بهداشت نیز به دنبال بازسازی و تعمیر بیمارستان‌های فرسوده نبوده و در نظر دارد با ساخت بیمارستان‌های مجهز، نیاز مردم را رفع کند.

وی با اشاره به مشکل کمبود فضای درمانی در بهبهان بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی بهبهان و مراجعه بیمارانی از شهرهای همجوار، تأمین نیاز حوزه درمانی در این شهرستان بسیار مورد نیاز است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهبهان در پایان تصریح کرد: به دلیل نبود بیمارستان مجهز و متناسب با نیاز، مردم این شهرستان مشکلات زیادی در زمینه درمانی دارند که با پایان عملیات ساخت بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) و بهره‌برداری از آن، بسیاری از این مشکلات رفع می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول