اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان خبر داد

پیشرفت 30 درصدی بخش دیالیز بیمارستان ولی عصر زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان از احداث بخش جدید دیالیز بیمارستان ولی عصر زنجان گفت: این پروژه تا کنون 30 درصد پیشرفت داشته است.

پیشرفت 30 درصدی بخش دیالیز بیمارستان ولی عصر زنجان

محمدرضا طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: در سال جاری با برگزاری جلسات مختلف روند احداث مجتمع آموزشی، درمانی، پزشکی و فرهنگی بیماران کلیوی استان زنجان پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجموع تا کنون 300 میلیون تومان برای احداث این مجموعه به انجمن کمک شده است، خاطرنشان کرد: برای احداث فاز نخست این مجموعه که ساختمان آموزشی محسوب می‌شود، 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان تصریح کرد: برای راه‌اندازی بخش دیالیز این مجموعه که 30 دستگاه دیالیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، 5 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به احداث این مجموعه در 5 هزار و 500 متر مربع ادامه داد: این مجموعه در پنج طبقه احداث می‌شود.

طهماسبی از احداث بخش جدید بیمارستان ولی عصر زنجان با حمایت انجمن بیماران کلیوی و خیرین استان خبر داد و افزود: این پروژه تا کنون 30 درصد پیشرفت داشته که با ادغام دو بخش دیالیز بیمارستان ولی‌عصر و شهید بهشتی احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجموعه در گام نخست برای 30 تخت دیالیز آماده می‌شود، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری از آن با کمک خیرین صورت می‌گیرد.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی استان زنجان با اشاره به احداث باشگاه فرهنگی و ورزشی بیماران کلیوی استان ادامه داد: مجوزهای لازم برای احداث این مجموعه ورزشی اخذ شده است.

وی با بیان اینکه مجتمع آموزشی و درمانی بیماران کلیوی استان زنجان نخستین مجتمع آموزشی در کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: خدمات لازم در قالب این مجتمع به بیماران شمال‌غرب ارائه می‌شود.

طهماسبی از اجرای برنامه‌های مختلف این انجمن با تشکیل کمیته‌های دهگانه خبر داد و افزود: این کمیته‌ها به صورت تخصصی برنامه‌های بیماران کلیوی استان را دنبال می‌کنند.

وی از حضور متخصصان رشته‌های مختلف در این کمیته‌ها خبر داد و گفت: این کمیته‌ها برنامه‌ریزی‌های لازم را برای بیماران کلیوی انجام می‌دهند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول