اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از درخشش در روبوکاپ آزاد ایران 2012

برترین‏های روباتیک فیروزکوه تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه پس از درخشش در رقابت‏های روبوکاپ آزاد ایران 2012 برگزار شد.

برترین‏های روباتیک فیروزکوه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران از میان 21 تیم مطرح دانشگاهی داخلی و خارجی، تیم روبات امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به مقام سوم دست یافت.

به همین منظور صبح امروز در مراسمی با حضور معاون سیاسی فرماندار فیروزکوه، بخشدار مرکزی فیروزکوه و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان، از تیم روبات امدادگر واحد فیروزکوه تقدیر شد.

این تیم موفق به کسب عنوان سوم مسابقات بین‏المللی روبوکاپ آزاد ایران open 2012 شده بود.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در این مراسم که در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد، به ارائه گزارشی از چگونگی تجهیز و هدایت تیم‏های روباتیک و سایر تیم‏های پژوهشی و علمی در این واحد دانشگاهی پرداخت.

علی مهدی‏زاده‏اشرفی توضیح داد: یکی از اهداف بلند دانشگاه آزاد فیروزکوه، ایجاد مرکز پژوهش و رشد است که در آینده‏ای نه چندان دور با حمایت‏های فرماندار شهرستان فیروزکوه محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: مهم‏ترین ویژگی تیم روبات امدادگر فیروزکوه، بومی بودن آن است.

معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه اضافه کرد: این روبات تماما ماهیت دانشگاهی داشته و همه قطعات آن در واحد فیروزکوه طراحی و ساخته شده است.

مهدی‏زاده‏اشرفی یادآور شد: روبات امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه از این حیث کاملا بومی و یک استثنا در بین روبات‏های این دوره از مسابقات به حساب می‏آید.

اعضای تیم روباتیک فیروزکوه به شرح زیر هستند:

سرپرستان تیم: جواد ذوالقدر، فرهاد وطنی و احمد زاهدی

اعضای دانشجویی تیم: علی عبداللهی، احسان مرادی، مازیار معصومی‏راد، ایمان آهنگر، منصور زاهدی‏پور، امیرحسین خلیلی و علی گل‏محمدی.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول