اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

330 معدن استان مرکزی دارای پروانه بهره‌برداری است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 330 فقره پروانه بهره‌برداری از معادن این استان تا پایان سال 90 صادر شده که نسبت به سال قبل از آن حدود چهار درصد رشد داشته است.

330 معدن استان مرکزی دارای پروانه بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت استان مرکزی علیرضا زاوشی گفت: مقدار ذخیره قطعی، ظرفیت استخراج سالانه، حجم سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده تا پایان سال 90 به ترتیب یک میلیارد و 66 تن، 14 میلیون و 353 هزار تن، 796 میلیارد ریال و 2 هزار و 814 نفر است.

وی تصریح کرد: تعداد، مقدار ذخیره قطعی، ظرفیت استخراج سالانه، حجم سرمایه‌گذاری و میزان اشتغالزایی پروانه‌های بهره‌برداری صادر شده تا پایان سال 89 به ترتیب 318 فقره، یک میلیارد و 372 میلیون تن، 12 میلیون و 10 هزار تن، 674 میلیارد ریال و 2 هزار و 757 نفر بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد: تا پایان سال گذشته 62 فقره گواهینامه کشف با سرمایه‌گذاری حدود 12 میلیارد ریال و ظرفیت اسمی (استخراج سالانه) 38 میلیون و 960 هزار تن به ثبت رسید.

به گفته وی همچنین تا پایان سال گذشته 422 فقره پروانه اکتشاف برای متقاضیان صادر شده است.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول