اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین برگزار شد

همایش آموزشی سامانه نظارت بر معاملات دستگاه‌ها

خبرگزاری فارس: همایش آموزشی– توجیهی سامانه کشوری نظارت بر معاملات دستگاه‌های اجرایی توسط اداره‌کل بازرسی استان قزوین برگزار شد.

همایش آموزشی سامانه نظارت بر معاملات دستگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بازرسی استان قزوین این همایش یک روزه با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات دادگستری قزوین برگزار شد.

کارشناس سامانه کشوری نظارت بر معاملات دستگاه‌های اجرایی در این همایش گفت: سازمان بازرسی کل کشور در راستای انجام وظایف قانونی خود و با هدف شفافیت در انجام معاملات دولتی، از بین رفتن زمینه هرگونه مخفی‌کاری، تبانی، تخلف و فساد مالی اقدام به ایجاد این سامانه کرد.

وی عنوان کرد: بدیهی است که بانک اطلاعات مناقصات ایجاد شده توسط معاونت برنامه‌ریزی و راهبردی ریاست جمهور و سامانه کشوری نظارت بر معاملات دستگاه‌های اجرایی می‌توانند امکان مناسبی برای نظارت بر معاملات دولتی به وجود آورند و هر کدام زمینه‌های پیشرفت دیگری را فراهم کنند.

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر فقط امکان ثبت مناقصات در سامانه وجود دارد و به زودی ثبت مزایده‌ها هم به آن اضافه می‌شود.

خرسندی با اشاره به مزیت‌های نسخه جدید نرم‌افزاری سامانه نظارت بر معاملات دستگاه‌های اجرایی، خاطر نشان کرد: نسخه جدید تفاوت‌های بسیاری را نسبت به نسخه اولیه دارد به نحوی که در گذشته فقط ورود اطلاعات مطرح بوده ولی کار با نسخه جدید به صورت تعاملی و دو طرفه می‌شود.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول