اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس خراسان‌شمالی خبر داد

آغاز عملیات ساخت 72 کلاس درس در مجتمع‌های مسکن مهر خراسان‌شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی از آغاز عملیات‌اجرایی ساخت 72 کلاس درس در سطح مجتمع‌های مسکن مهر در شهرهای این استان خبر داد.

آغاز عملیات ساخت 72 کلاس درس در مجتمع‌های مسکن مهر خراسان‌شمالی

ابوالقاسم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت:‌ بر اساس برنامه بخش عمده‌ای از این کلاس‌های درس تا ابتدای مهر امسال برای استفاده دانش‌آموزان آماده خواهد شد.

وی افزود: این کلاس‌های درس عمدتاً در بجنورد در گلستان‌شهر اجرا که تا مهر امسال آماده می‌شود.

بابایی همچنین با بیان اینکه سال گذشته پنج میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار‌ملی برای خرید تجهیزات در این استان مصوب شد، گفت: تمام این منابع برای خرید تجهیزات تخصیص یافت.

وی همچنین میزان اعتبارات مصوب از محل اعتبارات استانی برای تجهیز مدارس را 12 میلیارد و 540 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: از این میزان تاکنون شش میلیارد و 460 میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی با بیان اینکه برای احداث مدارس جدید نیز 9 میلیارد و 410 میلیون ریال اعتبار مصوب شده بود، گفت: از این میزان اعتبار تاکنون سه میلیارد و 250 میلیون ریال تخصیص یافته است.

وی همچنین اعتبار مصوب برای ساخت مدارس خیرساز در قالب بنیادبرکت، بانک‌ها و ... را 17 میلیارد و 280 میلیون ریال دانست و افزود: از این میزان اعتبار، چهار میلیارد و 850 میلیون ریال تخصیص پیدا کرده است.

بابایی میزان اعتبارات مصوب برای مدارس مسکن‌مهر در سال 90 را 18 میلیارد و 170 میلیون ریال ذکر کرد و گفت: شش میلیارد و 280 میلیون ریال از این میزان تاکنون تخصیص یافته است.

وی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته برای تأمین تجهیزات گرمایشی استاندارد مدارس تصریح کرد:‌ برای این منظور چهار میلیارد و 965 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی مصوب شده بود که تاکنون به ترتیب سه میلیارد و 478 میلیون ریال و 400 میلیون ریال تخصیص یافته است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی همچنین میزان اعتبارات مصوب برای تأمین تجهیزات گرمایشی استاندارد مرکز تربیت‌معلم را شش میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان سه میلیارد و 600 میلیون ریال تاکنون تخصیص و پیش‌بینی می‌شود و بقیه نیز تا پایان سال مالی تخصیص یابد.

168 هزار دانش‌آموز در مدارس خراسان‌شمالی تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/و۱۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول