اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران خبر داد

پرداخت 11هزار میلیارد ریال اعتبار به مسکن مهر مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران از پرداخت تسهیلات 11هزار و 300میلیارد ریالی به مسکن مهر در استان خبر داد.

پرداخت 11هزار میلیارد ریال اعتبار به مسکن مهر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمیدرضا رحیم‌نژاد عصر امروز در کارگروه مسکن مهر آمل با اشاره به اینکه تاکنون بانک مسکن در 100 هزار واحد مسکن در مازندران مشارکت کرده است، بیان داشت: از سال 88 خط اعتباری مسکن مهر به بانک مسکن واگذار شد که این موجب افزایش پرداخت‌های این بانک به مسکن شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 14هزار و 500 میلیارد ریال قرارداد با مسکن مهر در مازندران منعقد شده است، یادآور شد: از این میزان 11 هزار و 300 میلیارد ریال تسهیلات به مسکن مهر پرداخت شده است.

رحیم‌نژاد با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات در این بخش فاصله میان پرداختی تسهیلات و پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها است، بیان داشت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها با میزان تسهیلات پرداختی متناسب نیست.

وی با اعلام اینکه حضور بانک مسکن در بخش مسکن مهر موجب شده است یکی از بزرگ‌ترین مشارکت‌های سال‌های اخیر این مجموعه رقم بخورد، اظهار داشت: حضور در بخش مسکن مهر موجب تزریق اعتبارات موردنیاز به این بخش شده است.

مدیر امور شعب بانک مسکن مازندران با اشاره به اینکه در شهرستان آمل 13هزار واحد مسکن مهر از خط اعتباری بانک مسکن برخوردار شده‌اند، گفت: با این واحدها 16هزار میلیارد ریال قرارداد منعقد شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 80درصد تعهدات در این زمینه با اعتبار 13هزار میلیارد ریال محقق شده است.

رحیم‌نژاد با تاکید بر اینکه اهمیت مسکن بر هر بخش روشن است، یادآور شد: تاثیرات اجتماعی خانه‌دار شدن در جامعه به خوبی احساس می‌شود و از سوی دیگر صنعت ساختمان لوکوموتیو اشتغال است.

وی با بیان اینکه باید در روند پیشرفت فیزیکی برخی پروژه‌ها سرعت در نظر گرفته شود، تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها واقعا طولانی شده است و بانک نیز نمی‌تواند از حیف و میل شدن اعتبارات چشم‌پوشی کند.

رحیم‌نژاد با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه ملی باید با نظارت بر بیت‌المال همراه باشد، تاکید کرد: حمایت به معنای پرداخت بی‌حساب و کتاب اعتبار و تسهیلات نیست بلکه باید برای بازگشت به موقع این تسهیلات نیز فکری شود.

انتهای‌ پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول