اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نظارت و ارزیابی بنیاد مسکن کشور:

کیفیت ساخت مسکن‌های مهر مازندران قابل قبول است

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: کیفیت ساخت مسکن‌های مهر مازندران قابل قبول است.

کیفیت ساخت مسکن‌های مهر مازندران قابل قبول است

غلامرضا ستاری که امروز برای بازدید از پروژه‌های مسکن مهر به مازندران آمده بود در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: کیفیت ساخت مسکن‌های مهر مازندران قابل قبول است.

وی افزود: در بحث نازک‌کاری ساختمان‌ها باید پیمانکاران دقت بیشتری داشته باشند تا ساختمان‌هایی زیبا و درخور شان را به مردم تحویل دهیم.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزیابی مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اعلام اینکه در موارد تاسیسات و مکانیکی نیز پیشرفت خوبی را در مازندران شاهد هستیم، اظهار داشت: توصیه‌هایی در بازدیدهای خود به مجریان پروژه‌ها داشتیم که بیشتر آنها در بحث نازک‌کاری است که به نظر می‌آید نیاز به دقت بیشتری است.

ستاری با تاکید اینکه مسئولان ساخت پروژه‌های مسکن مهر از مصالح مرغوب‌تری استفاده کنند، حق مردم را استفاده از مسکنی ایمن و راحت دانست.

وی با اشاره به اینکه دغدغه پیمانکاران واگذاری مسکن‌های با کیفیت و مناسب به متقاضیانی است که عمدتا از اقشار کم‌درآمد جامعه محسوب می‌شوند، گفت: اگر بخواهیم مسکن‌های در حال ساخت مازندران را نسبت به دیگر استان‌ها مقایسه کنیم پیشرفت‌هایی خوبی را در آن شاهد هستیم که قابل قبول است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول