اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

نباید اجازه انتشار کتاب‌های ضاله را داد

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: نباید اجازه انتشار کتاب‌های ضاله را در هیچ مرحله‌ای داد.

نباید اجازه انتشار کتاب‌های ضاله را داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و معاونان وی با امام جمعه همدان و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان داشت: حمایت از مسئولان با کفایت و توانا از واجبات دینی ما است و معتقدم مدیران برای موفقیت باید افراد مجموعه تحت مدیریت خود را شناسایی و با کمک نیروهای امین، صادق، شایسته و لایق، کار را به پیش ببرند.‌

محمدی با تأکید بر اهمیت کارایی نیروهایی که در سازمان‌های مختلف فعالیت می‌کنند، افزود: هر مدیر باید جوانب کار را ارزیابی کند و بعد از ارزیابی جنبه‌های مثبت و منفی، و مشورت به فعالیت بپردازد.

وی در ادامه با اشاره به نشر کتاب‌های ضاله و بی‌محتوا خاطرنشان کرد: با وجود جمعیت کم کتابخوان باید از انتشار کتاب‌های بی محتوا و بی‌ارزش جلوگیری کنیم و اجازه انتشار کتاب‌های ضاله را در هیچ مرحله‌ای ندهیم.

وی در پایان برای مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان آرزوی موفقیت کرد و موافقت و استقبال خود را برای راه‌اندازی شورای فرهنگ عمومی و برگزاری کلاس‌های اخلاق به صورت ماهانه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان ابراز کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول