اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم و مسئولان

یادواره سرداران و 59 شهید وحدتیه برگزار شد

خبرگزاری فارس: یادواره سرداران و 59 شهید وحدتیه برگزار شد.

یادواره سرداران و 59 شهید وحدتیه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، یادواره سرداران و 59 شهید دفاع مقدس شهر وحدتیه بخش سعدآباد شامگاه شنبه با حضور مسئولان محلی و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان در این شهر برگزار شد.

فرماندار دشتستان در آئین برگزاری این یادواره گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا از مسائل مهمی است که در ماندگاری اهداف و رویکردهای شهدا در جامعه تاثیری انکار ناپذیر داشته و در سال‌های اخیر دولتمردان اهتمام جدی در این رابطه داشته‌اند.

غلامحسین خسروی اظهار داشت: امروز عزت، سربلندی و استقلال ایران اسلامی را مدیون شهدای گرانقدری هستیم که با جانفشانی در هشت سال نبرد مقدس در مقابل اتحاد دنیای کفر و استکبار ایستادند و ایران اسلامی را به پیروزی رساندند.

وی افزود: شهدا و جوانان دهه اول انقلاب برای دفاع از آینده جوانان ایران اسلامی و این مرز و بوم عزیرترین سرمایه و دارایی خود یعنی "جانشان" را فدا کردند و امروز ما باید با تمام وجود قدردان و سپاس‌گذار جانفشانی‌های ایشان باشیم.

این مسئول در همین راستا ادامه داد: آشنایی نسل جوان دهه سوم و چهارم انقلاب اسلامی با شهدا از مهم‌ترین مسائلی است که مسئولان فرهنگی باید مورد توجه قرار دهند و برنامه‌های خود را بر این اصل منطبق کنند.

فرماندار دشتستان بیان کرد: پیروی از فرهنگ شهدا و سایه‌گستردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه زمینه‌ساز رفع تمامی مشکلات جامعه می‌شود و سبب آمادگی هرچه بیشتر جوانان برای دفاع از ایران اسلامی است و باید فعالیت در این زمینه تداوم یابد.

در این آیین، تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همرزمان شهدا نیز به بیان خاطرات خود از دوران حماسه و ایثار پرداختند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول