اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

یادواره‌های شهدا، جامعه را در برابر توطئه‌ها واکسینه می‌کند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یادواره‌های شهدا از موثرترین ابزارها در برابر هجمه دشمنان محسوب شده و جامعه را در برابر این توطئه‌ها واکسینه می‌کند.

یادواره‌های شهدا، جامعه را در برابر توطئه‌ها واکسینه می‌کند

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شهدا برگردن ملت حق داشته و ضروری است در راستای پاسداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اقدامات موثری در کشور انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره‌های مختلف، برگزاری این یادواره‌ها را در راستای ترویج فرهنگ شهادت موثر دانسته و بر برگزاری باشکوه این یادواره‌ها تاکید کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: شهدا با نثار خون خود درخت اسلامی را آبیاری کرده و امنیت، آسایش و آزادی جامعه با دلاور‌مردی‌های شهدا به جامعه ارزانی شده است.

وی با بیان اینکه افراد جامعه باید در برابر شهدا سر تعظیم فرو آورده و یاد و خاطره آنان را در اذهان زنده کنند، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا نیز در راستای تجلیل از فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام است.

معبودی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش جامعه امروز مدیون جانفشانی‌های رزمندگان و شهدا است، یادآور شد: یادواره‌های شهدا از موثرترین ابزارها در برابر هجمه دشمنان محسوب شده و جامعه را در برابر این توطئه‌ها واکسینه می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌ها حلقه اتصال میان نسل جدید با نسل دوران دفاع مقدس است، گفت: نسل جدید با حضور در این یادواره‌ها با اهداف، ارزش‌ها و آرمان‌های دوران دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

معبودی با اشاره به اینکه جامعه برای ماندگاری خود نیازمند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت مناسبی را برای آشنایی با فداکاری‌های شهدا فراهم می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول