اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

تکمیل حوزه‌های علمیه و احداث نمازخانه اولویت‌ بسیج سازندگی است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) گفت: تکمیل حوزه‌های علمیه استان همدان و ساخت نمازخانه‌های مدارس اولویت بسیج سازندگی است.

تکمیل حوزه‌های علمیه و احداث نمازخانه اولویت‌ بسیج سازندگی است

شهرام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید ویژه‌ای بر محرومیت‌زدایی دارند و می‌فرمایند باید مملکت خود را از نظر مادی و معنوی آن چنان بسازیم که همه ملت‌های دنیا تصدیق کنند؛ اسلام قادر به سازندگی یک ملت و یک کشور به بهترین وجه است.

وی افزود: یکی از عرصه‌های فعالیت سازمان بسیج سازندگی  اجرای پروژه‌های عمرانی کوتاه مدت، زودبازده و عام‌المنفعه است که در مناطق محروم و کم برخوردار اجرا می‌شود.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) بیان داشت: سازمان بسیج سازندگی با به‌کارگیری اقشار مختلف بسیج، متخصصان و سایر ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق محروم فعالیت می‌کند.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان و ادارات کل و به ویژه معاونت عمرانی استانداری استان همدان نقش بسیار مؤثر و مهمی در این راستا ایفا کرده و همکاری خوبی با این سازمان را دارند.

صادقی کمک به توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی، فرهنگی، خدمات‌رسانی، محرومیت‌زدایی و در نهایت ایجاد اشتغال در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته را  از اثربخشی این فعالیت‌ها بیان کرد.

وی احداث 11 باب خانه بهداشت روستایی در دست اقدام را از جمله پروژه‌های عمرانی سال 90 ذکر و عنوان کرد: از دیگر اقدامات سال گذشته می‌توان به احداث یک باب اورژانس بین راهی و اجرای بهسازی و زیرسازی پروژه‌های راه روستایی در سطح استان اشاره کرد.

سرپرست سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) ابراز داشت: اجرای عملیات راهداری، تعمیر و تجهیز 52 مسجد و بقاع متبرکه، ساماندهی گلزار شهدا، احداث دو باب خانه عالم و احداث حوزه علمیه آیت‌الله دامغانی نیز از دیگر اقدامات این سازمان بود که در سال گذشته انجام گرفت.

وی ادامه داد: اجرای پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی از محل اعتبارات قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از دیگر فعالیت‌های این سازمان به شمار می‌رود.

صادقی به پروژه‌های جدید سال 91 اشاره و تصریح کرد: از جمله این پروژه‌ها می‌توان از تکمیل و ساخت حوزه‌های علمیه شهرستان‌های استان همدان و ساخت نمازخانه‌های مدارس در سطح استان نام برد.

وی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کرد با استعانت از حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای محرومیت‌زدایی استان برداریم.

 انتهای پیام/خ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول