اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استفاده از بیش از 4 میلیارد ریال هزینه‌های زکات صورت می‌گیرد

اجرای 25 پروژه عمرانی در روستاهای اردستان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان با اعلام برنامه‌های در دست اقدام این ناحیه گفت: با استفاده از بیش از 4 میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه‌های زکات، 25 پروژه عمرانی در روستاهای اردستان اجرا می‌شود.

اجرای 25 پروژه عمرانی در روستاهای اردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، علی قاسمیان با اعلام برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان در طول سال جاری اظهار داشت: به منظور رفع محرومیت و ریشه‌کنی بیماری سالک تعداد 60 نفر در قالب 2 هزار و 400 نفر روز در چهار مرحله به مدت 10 روز و با اعتبار 348 میلیون ریال لانه‌کوبی موش‌های ناقل این بیماری را انجام می‌دهند.

وی در ادامه به انجام بیش از 25 پروژه عمرانی در روستاهای شهرستان اردستان اشاره کرد و افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها با هزینه زکات روستاها با اعتبار 4 میلیارد و 643 میلیون ریال انجام می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه اردستان بازسازی و نوسازی حسینیه‌ها و مساجد و مجتمع‌های فرهنگی و خانه عالم و غسال‌خانه و آسفالت معابر را از جمله این پروژه‌های عمرانی عنوان کرد.

وی به برنامه‌های هفته سلامت این ناحیه بسیج نیز اشاره کرد و بیان داشت: هم‌چنین هفته سلامت با عیادت از بیماران برپایی کلاس و نمایشگاه پیشگیری از سوءمصرف مواد مخدر انجام کوه‌پیمایی گرامی داشته شد.

قاسمیان افزود: از سوی واحد تربیت‌بدنی پایگاه مقاومت بسیج حضرت ام‌البنین(ع) زواره به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی ویژه خواهران برگزار شد و به تعدادی از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول