اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی آبپخش:

آبپخش ‌از مسکن مهر محروم است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان اینکه زمین‌های آبپخش 50 سال است که مشکل سند دارند گفت: آبپخش تنها شهر ایران است که مسکن مهر ندارد.

آبپخش ‌از مسکن مهر محروم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش مصطفی رضایی امشب در نشست شورای اداری بخش آبپخش اظهار داشت: مشکل زمین‌های مسکونی شهر آبپخش در سال‌های اخیر به یکی از مشکلات اساسی این شهر تبدیل شده و شورای اسلامی شهر آبپخش مذاکرات فراوانی با مسئولان شهرستان و استان برای رفع این مشکل انجام داده است.

وی افزود: این مشکل مربوط به بیش از 50 سال گذشته است و در سال‌های اخیر محدودیت‌های فراوانی برای شهروندان آبپخشی به وجود آورده و این مسئله به یکی از نیازهای اساسی شهروندان آبپخشی و خواسته‌های اساسی شهروندان آبپخشی تبدیل شده است.

رضایی با اشاره به اینکه مسکن و شهرسازی برای احداث مجتمع 16 واحدی آبپخش زمین را خریداری کرده است خاطر نشان کرد: اگر واقعا زمین‌ها مربوط به مسکن و شهرسازی بوده به چه علت برای احداث مجتمع 16 واحدی خریداری کرده است.

این مسئول در همین راستا ادامه داد: زمین‌های شهری که مردم سال‌های سال در آن زندگی کرده‌اند و از اجدادشان آنها را به ارث برده‌اند متعلق به ایشان است و باید مسئولان مربوطه تلاش خود را برای تسریع در روند حل این مشکل به کار گیرند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش اذعان داشت: تمامی اطلاعات لازم برای رفع مشکلات زمین‌های مردم در اختیار کارشناسان منابع طبیعی قرار گرفته و مشکلات موجود در مسیر رفع مشکل را مرتفع کرده‌ایم.

رضایی تصریح کرد: در زمینه صدور رأی هماهنگی‌هایی با دادگستری شهرستان دشتستان صورت گرفته و مقرر شده پرونده‌ها در اداره منابع طبیعی شهرستان دشتستان مورد بررسی قرار گیرد و پس از اعلام نظر کارشناسان برای صدور رأی در حداقل زمان ممکن در اختیار دادگستری شهرستان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آبپخش تنها شهری است که از دریافت تسهیلات مسکن محروم است بیان داشت: مشکل زمین‌های مسکونی شهر آبپخش سبب آن شده که در حالی که تمامی مردم از تسهیلات مسکن بهره‌مند می‌شوند مردم از دریافت تسهیلات مسکن محروم شوند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول