اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ارشاد اعلام کرد

افزایش اعتبار 9.5 میلیارد تومانی تالار شهر کرمان

خبرگزاری فارس: معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 9.5 میلیارد تومان برای ادامه احداث تالار بزرگ شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

افزایش اعتبار 9.5 میلیارد تومانی تالار شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، معاون اداری و مالی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از روند احداث تالار بزرگ شهر کرمان بازدید کرد.

محمدمهدی فداکار در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه تالار بزرگ شهر کرمان از برنامه زمانبندی شده خیلی عقب نیست و تنها به دلیل وجود مشکلات نقدینگی با کندی مواجه شد. 

وی با ابراز امیدواری برای جبران روند احداث تالار شهر کرمان بیان داشت: این کندی سرعت به دلیل کمبود اعتبار بود و پیمانکار بیش از آن نمی‌توانست کار کند. 

فداکار عنوان کرد: در قالب پروژه‌های مهر ماندگار که دولت اعلام کرده برای سال جاری 800 پروژه باید تا پایان سال بهره‌برداری شود که هشت مورد آن تالارها شهرهای مختلف است. 

وی با بیان اینکه بحث مالی احداث تالار شهر کرمان کاملاً رفع شده است، تصریح کرد: کل اعتبار اکنون آماده است و با همت پیمانکار تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 9.5 میلیارد تومان برای ادامه احداث این پروژه در نظر گرفته شده است.

فداکار ابراز داشت: تاکنون 4 میلیارد تومان برای تالار شهر کرمان هزینه شده و با توجه به ردیف بودجه‌ای که تعریف شده در صورت نیاز مجدد، اعتبار جذب می‌شود و کمبودی در این زمینه نداریم.

وی افزود: کندی سرعت احداث این مجموعه مربوط به کمی اعتبار بود که سالانه 1.5 میلیارد تومان داشتند، اما اکنون به اندازه چند سال اعتبار پرداخت شده است.  

فداکار، هشت تالار بزرگ شهرها را یاسوج، ارومیه، قم، ساری، رشت، کرمان، اراک و یزد عنوان کرد. 

به گزارش فارس، تالار بزرگ شهر کرمان در فضای به مساحت 13 هزار و 500 مترمربع مربع احداث می‌شود و شامل سالن استاندارد نمایش و موسیقی، گالری‌های مختلف، فضاهای آموزشی و نمایشگاهی است.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول