اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از امروز

نخستین تعاونی حمل و نقل شرق مازندران آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: نخستین شرکت تعاونی حمل و نقل شرق مازندران آغاز به‌کار کرد.

نخستین تعاونی حمل و نقل شرق مازندران آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، رئیس پایانه حمل و نقل شرق مازندران پیش از ظهر امروز در حاشیه آغاز به این کار شرکت اظهار داشت: این شرکت مسافربری و حمل و نقل با هدف خدمت‌رسانی به همشهریان نکایی و حمل و نقل مسافر تاسیس شده است.

جلال کاظمی با بیان اینکه این شرکت مسافربری با دارابودن حدود 50 دستگاه سواری‌ پلاک عمومی در نوع خود در استان مازندران بی‌نظیر است، خاطرنشان کرد: برای رفاه حال شهروندان از همان ابتدا 50 دستگاه سواری پلاک عمومی در اختیار این شرکت قرار دادیم تا آسوده خیال به تردد بپردازند.

رئیس پایانه حمل و نقل شرق مازندران در ادامه تاکید کرد: خدمات‌رسانی به شهروندان و حمل و نقل مسافر توسط این شرکت مسافربری همه‌روزه انجام می‌شود و مسافران در  رفت و آمد هیچ مشکلی ندارند و تردد در مسیرهای مختلف پیش‌بینی شده انجام می‌شود.

کاظمی ادامه داد : این شرکت تعاونی با هدف خدمات‌دهی به شهروندانی که قصد مسافرت در محورهای تهران، ساری، بهشهر، محور هزارجریب، دامغان، سمنان و محورهای دریا و ... دارند آغاز به فعالیت کرده است.

وی گفت: این شرکت حمل و نقل در 2 هزار و 200 مترمربع احداث شده و دارای امکاناتی همچون پارکینگ، سالن انتظار، سالن استراحت رانندگان، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و... است .

این مسئول با اشاره به اینکه شرکت تازه تاسیس «تیکای» شهرستان نکا نخستین شرکت تعاونی حمل و نقل مسافربری در شهرستان نکاست، بیان داشت: باید اطلاع‌رسانی مناسب در این راستا صورت گیرد تا مسافران با آسودگی بیشتری از طریق این شرکت مسافرت کرده و در اسرع وقت سرویس‌دهی شوند.

وی گفت: حمل و نقل عمومی از نیازهای مهم جامعه است که با دقت و سلامت در حال انجام و پیگیری است و امیدواریم که این شرکت نیز برای رفع مشکلات مردم منطقه در تردد و حمل و نقل نقش عمده‌ای داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره تعاونی تیکای شهرستان نکا نیز مهم‌ترین مشکلات در این بخش از حمل و نقل شهرستان نکا را سواری‌های شخصی سرگردان در سطح شهر عنوان کرد و افزود: ساماندهی این خودروهای سرگردان در سطح شهر از مهم‌ترین دغدغه‌های ماست که از مسئولان می‌خواهیم نسبت به ساماندهی آنان اقدام کنند.

مصیب طهماسبی گفت: با عقد قرارداد با شرکت‌های شهرستان‌های همجوار، مشکلات مسافربری در این بخش در حال رفع شدن است.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول