اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تاکسی‌رانی کرج

60 درصد حمل و نقل عمومی کرج سهم تاکسی‌رانی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسی‌رانی کرج گفت: 60 درصد حمل و نقل عمومی کرج سهم تاکسی‌رانی است.

60 درصد حمل و نقل عمومی کرج سهم تاکسی‌رانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسی‌رانی کرج، کریم افشار با بیان اینکه، این سازمان روزانه یک میلیون و 300 هزار سفر درون شهری را پوشش می‌دهد، افزود: سازمان تاکسی‌رانی با توجه به فعالیت این تعداد تاکسی حدود 60 درصد حمل و نقل عمومی سطح شهر را برعهده دارد.

وی با یادآوری جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسی‌رانی کرج بیان کرد: در اجرای این طرح هزار و 350 دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسی‌رانی کرج افزوده شد.

این مسئول اظهار داشت: وسایل‌نقلیه عمومی وارد شده به ناوگان تاکسی‌رانی کرج در طرح توسعه ناوگان شامل پژو 405، سمند و روآ می‌باشد.

افشار با اشاره به جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسی‌رانی کرج طی سال گذشته گفت: این مهم با تلاش و اهتمام سازمان و پیگیری‌های مجدانه، هم‌چنین حمایت‌های همه‌جانبه شورای اسلامی شهر، شهردار و استاندار محقق شد.

نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسی‌رانی با اشاره به استقبال شهروندان در استفاده از تاکسی‌های درون شهری افزود: سازمان تاکسی‌رانی کرج با لحاظ کردن این مهم نسبت به افزایش سهمیه ناوگان اقدام کرده است.

افشار با اشاره به گستردگی شهر کرج، تأکید کرد: تلاش برای افزایش سهمیه توسعه ناوگان کرج با توجه به این مهم صورت گرفت.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسی‌رانی کرج تأمین امنیت، رفاه و آسایش مسافران هنگام سفرهای درون شهری را از اهداف برتر و اولویت‌دار سازمان تاکسی‌رانی دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر اولویت‌های سازمان تاکسی‌رانی جهت نوسازی و توسعه ناوگان تاکسی‌رانی، تأمین امکانات حداکثری حمل و نقلی، هم‌چنین ارائه خدمات بهینه به شهروندان است.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسی‌رانی کرج با یادآوری اضافه شدن هزار و 350 دستگاه تاکسی به چرخه حمل و نقل عمومی کرج، گفت: این تعداد تاکسی وارد شده به ناوگان تاکسی‌رانی کرج، روزانه 160 سفر دورن شهری را پوشش می‌دهند.

افشار با بیان این که، ناوگان تاکسی‌رانی کرج با دارا بودن 11 هزار و 500 دستگاه تاکسی روزانه یک میلیون و 300 هزار سفر درون شهری را پوشش می‌دهد، افزود: سازمان تاکسی‌رانی با توجه به فعالیت این تعداد تاکسی 60 درصد حمل و نقل عمومی سطح شهر را انجام می‌دهد.

وی با تأکید بر ضرورت ایجاد تسهیلات حمل و نقل عمومی در سطح شهر عنوان کرد: سازمان تاکسی‌رانی کرج برای تحقق این مهم از همه توان و ظرفیت‌های موجود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول