اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

فعالیت 28 گروه فرهنگی و کانون در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از فعالیت 28 گروه فرهنگی و کانون در آبپخش خبر داد.

فعالیت 28 گروه فرهنگی و کانون در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمد نجفی صبح امروز در نشست با فعالان فرهنگی بخش آبپخش اظهار داشت: مسئولان باید در اجرای برنامه‌های خود به تمامی نیازهای بخش توجه داشته باشند و بر اساس پتانسیل‌های موجود در عرصه‌های مختلف برنامه‌های خود را اولویت‌بندی کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش پتانسیل‌های گسترده فرهنگی را در خود جای داده و در تمامی ایام سال و مناسبت‌های مختلف این پتانسیل و توانایی را به منصه ظهور نشانده‌ایم و همگان را از آن آگاه ساخته‌ایم.

نجفی با اشاره به حساسیت فعالیت‌های فرهنگی ابراز داشت: فعالیت‌های فرهنگی از مهم‌ترین و حساس‌ترین برنامه‌ها و فعالیت‌هایی هستند که اثرگذاری شگرفی بر وضعیت جامعه دارند و از این رو تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید بر آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و مسائل اجتماعی که در جامعه شاهد آن هستیم ریشه فرهنگی دارد و با انجام فعالیت‌های فرهنگی کارآمد و مناسب می‌توان با آنها به مبارزه پرداخت، از بین برد و از گسترش این ناهنجاری‌ها در جامعه جلوگیری کرد.

این مسئول ادامه داد: وجود هشت کانون فرهنگی و بیش از 20 گروه فرهنگی و هنری فعال در بخش آبپخش از پتانسیل‌های برجسته‌ای است که در بخش آبپخش شاهد آن هستیم و با همکاری آنها و بهره‌برداری مطلوب از این پتانسیل‌ها می‌توانیم اقدامات فرهنگی در سطح بخش را گسترش دهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش تصریح کرد: از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی آبپخش می‌‌خواهیم برای بهبود وضعیت فرهنگی آبپخش که کشش و خواسته فراوانی در این راستا وجود دارد همکاری مطلوب داشته باشند و گروه‌های فرهنگی را مورد حمایت خود قرار دهند.

نجفی ابراز داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توانند فعالیت‌های فرهنگی را ضمیمه فعالیت‌های خود کنند و برای گسترش فعالیت خود در بطن جامعه از گروه‌های فرهنگی کمک جویند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول