اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه فرهنگی فدک خبر داد

اجرای تعزیه فاطمیه در روستای کنار پیر شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس گروه فرهنگی فدک شوشتر از اجرای تعزیه فاطمیه در روستای کنارپیر این شهرستان خبر داد.

اجرای تعزیه فاطمیه در روستای کنار پیر شوشتر

ساسان مددی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: تعزیه فاطمیه از امشب در روستای کنار پیر شهرستان شوشتر اجرا خواهد شد.

وی افزود: برای اجرای این تعزیه گروه فدک با همکار اهالی روستای کنارپیر شوشتر بیش از 60 روز کاری تمرین کرده‌اند و از این نظر آمادگی کامل برای اجرای این تعزیه وجود دارد.

وی با اشاره به نحوه انتخاب فضاهای در نظر گرفته شده برای اجرای تعزیه در روستاهای شهرستان شوشتر گفت: بیشتر تلاش گروه فدک بر آن است که تعزیه را در روستاهایی اجرا کند که از نظر محرومیت فرهنگی در سطح بالایی باشد و در این باره با دعوت اهالی این روستا از گروه فدک این مکان انتخاب شده است.

مددی با اشاره به اینکه تلاش شده از امکانات روستا در آمادگی این تعزیه استفاده شود، خاطر نشان کرد: اهالی این روستا در آمادگی این تعزیه همکاری زیادی با این گروه فرهنگی هنری داشته است و تلاش‌های انجام شده قابل تجلیل است.

رئیس گروه فرهنگی فدک با اشاره به اینکه این تعزیه در شب‌های آینده در این روستا اجرا خواهد شد، افزود: این تعزیه در چهار شب در نظر گرفته شده و از امشب اجرای آن آغاز خواهد شد.

وی تأکید کرد: برای اجرای این تعزیه بیش از 90 نفر تاکنون همکاری داشته‌اند.

گروه فدک از سال 1384 در شهرستان شوشتر فعالیت فرهنگی هنری خود را آغاز کرده و چندین بار در جشنواره‌های ملی و استانی آثار خود را ارائه کرده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول