اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

نمایشنامه‌ای با موضوع حماسه سوم خرداد تهیه شود

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: نمایشنامه‌ای با همکاری حوزه هنری مازندران با موضوع حماسه سوم خرداد ماه در مازندران تهیه و در معرض دید عامه مردم قرار گیرد.

نمایشنامه‌ای با موضوع حماسه سوم خرداد تهیه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه ستاد هماهنگی دفاع مقدس به مناسبت حماسه سوم خرداد در استانداری مازندران با حضور استاندار مازندران، مدیرکل دفتر اجتماعی استاندار مازندران، مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و فرمانداران شهرهای مازندران ظهر امروز در سالن شماره 2 استانداری مازندران برگزار شد.

استاندار مازندران در این نشست صحبت‌های خود را با خاطره از حضور شهید بهشتی در مراسم تشییع جنازه شهید شیرودی آغاز کرد.

سید علی‌اکبر طاهایی بیان داشت: قرار بود آیت الله بهشتی در مراسم تشییع جنازه شهید شیرودی در تهران شرکت کند. مسئولان تامین امنیت نگران شرایط امنیتی حضور شهید بهشتی در مراسم تشییع جنازه شهید شیرودی بودند که شهید بهشتی اعلام کرد باید در مراسم تشییع جنازه مالک اشتر امام شرکت کنم.

* ظرفیت‌‌سازی برای برپایی جشن‌های آزادسازی خرمشهر

در ادامه استاندار مازندران خواستار تهیه و اجرای نمایش با موضوع نقش رزمندگان در فتح خرمشهر شد و گفت: در این تئاتر نقش رزمندگان دفاع مقدس مازندران در این ویژه‌نامه بیشتر در معرض دید عامه مردم قرار گیرد.

وی خواستار استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای برپایی جشن‌های آزادسازی خرمشهر شد و گفت: از نقش دهیاری‌ها و سازمان‌های مردم نهاد و مجامع صنفی به خوبی در برپایی جشن‌های روز آزادسازی خرمشهر به خوبی بهره‌برداری شود و تلاش کنیم که جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی با ظرفیت‌های مردم و با مشارکت عامه مردم همراه باشد.

* رفتار شهدای دفاع مقدس در جامعه الگوسازی شود

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه خطاب به مدیرکل ورزش و امور جوانان مازندران عنوان کرد: آمار دقیقی از شهدای ورزشکار مازندران و جانباز تهیه شود و این موضوع در دستور کار همه مدیران استانی قرار گیرد تا در مراسم‌های مختلف از خانواده‌های شهید ورزشکار استان نیز تجلیل شود.

استاندار مازندران به موضوع انتقال آب از دریای خزر به فلات قاره نیز اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که با سرانجام رسیدن این طرح کارنامه درخشان دولت نهم و دهم در خدمت‌رسانی به مردم تکمیل شود.

وی خواستار تسریع دادن روحیات شهدای دفاع مقدس در بین مردم شد و تاکید کرد: روحیات شهدای دفاع مقدس مازندران و همه شهدای کشور را در جامعه تسریع دهیم و رفتار شهدای دفاع مقدس در جامعه الگوسازی شود.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول