اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر زنجان:

استعفای شهردار امروز بررسی می‌شود/ اطلاعی از سلب عضویت یکی از اعضای شورا ندارم

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه استعفای شهردار زنجان آخر وقت اداری دیروز به شورا ارائه شده است، گفت: استعفای شهردار امروز بررسی می‌شود.

استعفای شهردار امروز بررسی می‌شود/ اطلاعی از سلب عضویت یکی از اعضای شورا ندارم

مسعودرضا خوش‌نام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: آخر وقت اداری دیروز یک‌شنبه و ساعت 14.30 استعفای شهردار زنجان به شورا ارائه شده است.

وی افزود: پس از دریافت استعفای شهردار شورا تصمیم گرفت این موضوع را امروز در جلسه فوق‌العاده و علنی شورا شهر بررسی کند.

عضو شورای شهر زنجان در مورد علل استعفای شهردار زنجان گفت: خستگی روحی، مشکلات موجود شهری، بدهی‌های زیاد شهرداری و کمبود درآمد از علل استعفای شهردار است.

وی با اشاره به تلاش شورا در زمینه بررسی این موضوع گفت: تلاش می‌کنیم که موضوع استعفا را امروز مورد بررسی قرار دهیم و اگر در این جلسه به نتیجه‌ای نرسیدیم تلاش می‌کنیم در کم‌ترین زمان گزینه جدید را معرفی کنیم.

خوش‌نام با بیان اینکه بومی، توانمند، کاردان و کارشناس و آگاهی به وضعیت شهر از ویژگی‌های شهردار مورد نظر شوراست، گفت: تلاش می‌کنیم در اسرع وقت یک شهردار توانمند را برای ادامه فعالیت‌های عمرانی شهر معرفی کنیم.

وی در مورد جایگزین شهردار زنجان گفت: هنوز گزینه‌ای مطرح نیست، اما شورا فعلاً یکی از کارکنان شهرداری را به عنوان سرپرست معرفی می‌کند تا گزینه جدید از شورا معرفی شود.

وی در مورد سلب عضویت یکی از اعضای شورای شهر زنجان با رأی شورای حل اختلاف استان گفت: ما همه این خبر را شنیده‌ایم و هنوز از صحت و سقم آن اطلاعی نداریم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول