اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت رودبار:

سران امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی یاوه‌گویی می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت رودبار جنوب با اشاره به یاوه‌گویی سران امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی گفت: این جزایر بخشی از خاک جداناشدنی ایران است.

سران امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی یاوه‌گویی می‌کنند

حجت‌الاسلام یوسف راوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار جنوب کرمان با اشاره به اهمیت و نقش سپاه در انقلاب اسلامی اظهارداشت: پاسداران بازوان پرتوان ولایت در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه مقابله با دشمنان انقلاب هستند.

وی با اشاره به گفت‌وگوی ایران با کشورهای گروه 1+5 خاطر نشان کرد: غرب و شرق بیش از یک دهه در پی متوقف کردن پیشرفت‌های هسته‌ای ایران هستند که به لطف خداوند و با هدایت‌های مقام معظم رهبری این امر محقق نشده است.

راوند با اشاره به یاوه‌گویی سران امارات در مورد جزایر سه‌گانه ایرانی تصریح کرد: این جزایر بخشی از خاک جداناشدنی و مقدس ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت رودبار جنوب بیان کرد: به کسی اجازه نمی‌دهیم در مورد تمامیت ارضی کشورمان اظهار نظر کند.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول