اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان البرز:

هیچ نیروی نظامی بدون اعتقاد پایدار نمی‌ماند

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان البرز گفت: هیچ نیروی نظامی بدون اعتقاد و ایمان به خدا پایدار نمی‌ماند.

هیچ نیروی نظامی بدون اعتقاد پایدار نمی‌ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عزیز میری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی هفته عقیدتی در سپاه و بسیج که با حضور اعضای ستاد بزرگداشت این هفته برگزار شد، عنوان کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی است تا بتوانیم برنامه‌های خود در طول سال را با برنامه‌ریزی دقیق انجام دهیم.

وی با بیان اینکه هیچ نیروی نظامی بدون اعتقاد و ایمان به خدا پایدار نمی‌ماند، تصریح کرد: به برکت این انقلاب نیروی‌های نظامی با اعتقاد و ایمان به خدا توانسته‌اند در دنیا به اوج قدرت برسند و حرف نخست را بزنند که لازم است در راستای افزایش این قدرت، برای تقویت نیروهای نظامی به برنامه‌های اعتقادی توجه بیشتری داشته باشیم.

در ادامه، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان البرز ضمن تأکید بر روند اجرای هر چه بهتر برنامه‌هایی که در هفته عقیدتی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در هفته عقیدتی برنامه‌های از جمله دیدار با خانوادهای معظم شهدا، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، نشست‌هایی با محوریت اعتقادی اخلاقی و سیاسی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شهرستان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مصائبی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه بزرگداشت هفته عقیدتی سیاسی در سالروز شهادت استاد آیت‌الله مطهری برگزار می‌شود، افزود: این برنامه با حضور آحاد مردم و مسئولان شهرستان و بسیجیان و با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول