اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان

52 درصد شهروندان نمره عالی و خوب به عملکرد تاکسیرانی دادند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان گفت: 52 درصد از شهروندان نمره عالی و خوب به عملکرد تاکسیرانی دادند.

52 درصد شهروندان نمره عالی و خوب به عملکرد تاکسیرانی دادند

محمدجواد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نظام‌مند کردن فعالیت‌ها، شناسایی و مستندسازی روش‌های انجام کار، ارتقای خدمات مدیریت و بهبود مستمر فرآیند‌ها با به کارگیری رویکردهای تعیین شده طبق استانداردها از اهداف کلی طرح نظرسنجی در عملکردهای سالانه است.

وی افزود: مجموعاً از 21 محله‌ای که نظرسنجی در آن انجام شده، رضایت‌مندی مردم از عملکرد تاکسیرانی "عالی " و "خوب" ذکر شده و در برخی موارد نیز مشکلاتی وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان دادن نمره "خوب" شهروندان همدانی به خدمات ارائه شده توسط تاکسیرانی را موجب دلگرمی خدمتگزاران به مردم و نشان‌دهنده قدرشناسی آنان از عملکرد تاکسیرانی عنوان کرد.

وی بیان کرد: درک عمومی شهروندان همدانی همیشه در حد "عالی" بوده و تشخیص خدمات مطلوب برای آنان به سهولت انجام می‌گیرد که لازم است نگاه آگاهانه و عکس‌العمل‌ به موقع مسئولان سازمان تاکسیرانی همواره در این امر دخیل باشد.

زارعی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی به سرعت در حال شناسایی راهکارهایی به منظور رفع سایر مشکلات موجود و ارزیابی کامل از تمام تاکسی‌های فعال است.

وی ادامه داد: تمام اشکالات موجود در تاکسی‌ها که شامل نداشتن نرخنامه، شناسنامه عکس‌دار داخل تاکسی، بغل نویسی، تابلو، لباس فرم و سایر موارد بود، برطرف شده و در سال جدید با تاکسی‌‌های فاقد برچسب ارزیابی برخورد قانونی می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان افزود: در سال جاری به منظور فراهم کردن رفاه حال بیشتر رانندگان تاکسی قرارداد 50 درصد تخفیف برای آرایشگاه‌های مردانه و 30 درصد تخفیف برای جلوبندی‌سازی اتومبیل و اخذ بلیط نیم‌بهای سینمای قدس منعقد شده است.

وی در پایان از برپایی دائمی موزه تاکسیرانان در داخل سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: در این موزه قدیمی‌ترین عکس‌ها، کارت شهری، جریمه‌ها و آثار رانندگان قدیم به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول