محمدجواد زارعی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: نظاممند کردن فعالیتها، شناسایی و مستندسازی روشهای انجام کار، ارتقای خدمات مدیریت و بهبود مستمر فرآیندها با به کارگیری رویکردهای تعیین شده طبق استانداردها از اهداف کلی طرح نظرسنجی در عملکردهای سالانه است.
وی افزود: مجموعاً از 21 محلهای که نظرسنجی در آن انجام شده، رضایتمندی مردم از عملکرد تاکسیرانی "عالی " و "خوب" ذکر شده و در برخی موارد نیز مشکلاتی وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان دادن نمره "خوب" شهروندان همدانی به خدمات ارائه شده توسط تاکسیرانی را موجب دلگرمی خدمتگزاران به مردم و نشاندهنده قدرشناسی آنان از عملکرد تاکسیرانی عنوان کرد.
وی بیان کرد: درک عمومی شهروندان همدانی همیشه در حد "عالی" بوده و تشخیص خدمات مطلوب برای آنان به سهولت انجام میگیرد که لازم است نگاه آگاهانه و عکسالعمل به موقع مسئولان سازمان تاکسیرانی همواره در این امر دخیل باشد.
زارعی خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی به سرعت در حال شناسایی راهکارهایی به منظور رفع سایر مشکلات موجود و ارزیابی کامل از تمام تاکسیهای فعال است.
وی ادامه داد: تمام اشکالات موجود در تاکسیها که شامل نداشتن نرخنامه، شناسنامه عکسدار داخل تاکسی، بغل نویسی، تابلو، لباس فرم و سایر موارد بود، برطرف شده و در سال جدید با تاکسیهای فاقد برچسب ارزیابی برخورد قانونی میشود.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی همدان افزود: در سال جاری به منظور فراهم کردن رفاه حال بیشتر رانندگان تاکسی قرارداد 50 درصد تخفیف برای آرایشگاههای مردانه و 30 درصد تخفیف برای جلوبندیسازی اتومبیل و اخذ بلیط نیمبهای سینمای قدس منعقد شده است.
وی در پایان از برپایی دائمی موزه تاکسیرانان در داخل سازمان تاکسیرانی خبر داد و گفت: در این موزه قدیمیترین عکسها، کارت شهری، جریمهها و آثار رانندگان قدیم به نمایش گذاشته شده است.
انتهای پیام/خ20/چ3000