اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره بازرگانی ریگان:

5 واحد صنفی متخلف در ریگان پلمب شد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره بازرگانی شهرستان ریگان گفت: 5 واحد صنفی متخلف در شهرستان ریگان پلمب شد.

5 واحد صنفی متخلف در ریگان پلمب شد

پرویز جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان اظهار داشت: پنج واحد صنفی بدون پروانه کسب که با اخطارهای مکرر اقدام به تخلفاتی از قبیل گرانفروشی و عدم نصب نرخ‌نامه کردند با حضور نماینده اماکن و بازرگانی مجمع امور صنفی و اتحادیه‌ها تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

وی از تشدید نظارت‌ها در ریگان خبر داد و بیان داشت: با توجه به حساسیت‌های موجود، سوء‌ استفاده برخی‌ افراد و به منظور تنظیم بازار، موج جدید نظارت‌ها پیش‌بینی شده است و با متخلفان طبق قانون برخورد قاطع می‌شود.

جلالی افزود: با توجه به نظر و تأکید اعضای کمیسیون نظارت شهرستان، واحد‌های صنفی که بیش از سه بار تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت را در سطح شهرستان داشته باشند، پلمب و جریمه می‌شوند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه بیش از یک سال از راه‌اندازی اتحادیه‌ها و مجمع امور صنفی در شهرستان ریگان می‌گذرد، تعامل خوبی بین آنها برای نظارت و تنظیم بازار وجود دارد که می‌تواند در تحقق اهداف در بازار مثمر ثمر باشد.

جلالی از تمام شهروندان ریگان‌ خواست در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف در سطح بازار به صورت کتبی یا با تلفن 124 ستاد خبری اداره بازرگانی و 03464720070 موارد را اطلاع دهند.

وی ابراز داشت: ما آمادگی لازم را داریم که طی 24 ساعت از نتیجه گزارش دریافتی شهروندان‌ اطلاع دهند‌ه را با خبر کنیم تا همشهریان اطمینان خاطر بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول