اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار گلستان

اعضای هیئت بازرسی حوزه‎های انتخاباتی در گلستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از اعضای هیئت‎های بازرسی حوزه‎های انتخابیه اصلی و فرعی استان گلستان با حضور استاندار گلستان در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

اعضای هیئت بازرسی حوزه‎های انتخاباتی در گلستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان گلستان عصر امروز در همایش تجلیل از اعضای هیئت‎های بازرسی انتخابات اظهار داشت: تعداد 2 هزار بازرس، سربازرس، دبیر و روسای هیئت بازرسی استان برای رخداد بزرگ انتخابات که آثار و برکاتش در داخل و خارج از کشور نمایان شده است، فعالیت داشتند.

علی‎اصغر جباری تصریح کرد: در طی ماموریت چهار ماهه که به هیئت بازرسی استان محول شد هیچ‎گاه منافع محلی و قومی بر منافع ملی ترجیح نیافته که این مهم جای بسی خرسندی است.

وی با بیان اینکه 20 جلسه تخصصی در مرکز استان انجام گرفته است اذعان کرد: با تلاش‎های انجام شده و بر اساس شاخصه‎های عملکردی، استان گلستان توانست به لحاظ کمیت و کیفیت از استان‎های برتر در کشور شناخته شود.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات گلستان تعامل بسیار خوب هیئت‎های بازرسی، نظارت و اجرایی را از نکات برجسته این انتخابات عنوان کرد و متذکر شد: به دلیل اینکه کارها به بهترین شکل در استان تعقیب و مورد بررسی قرار می‎گرفت، نتایج و خروجی آن را به دفعات شاهد بودیم که حتی یک مشکل امنیتی در این دوره وجود نداشت.

جباری با اذعان اینکه مرحله دوم انتخابات را نیز در حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا با حفظ بی‎طرفی برگزار خواهیم کرد یادآور شد: مرحله دوم انتخابات در این حوزه گرگان کاملا الکترونیکی است و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات وجود دارد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول