اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال

643 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه صورت گرفت

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه گفت: از ابتدای سال 643 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفت.

643 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بشرویه صورت گرفت

رضا حسن زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: از این تعداد بازرسی 14 فقره پرونده تخلف به ارزش 451 میلیون و 537 هزار ریال تشکیل شده است که بیشترین تخلفات مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و عدم اعلام موجودی کالا بوده است.

وی افزود : تعداد 98 واحد صنفی در روزهای تعطیل به صورت کشیک به ارائه خدمات پرداخته‌اند که شامل نانوایی‌ها، تعمیرگاه‌ها و آژانس‌ها بوده اند.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت بشرویه به کالاهای توزیع شده برای تنظیم بازار اشاره و تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 41 تن میوه و مرکبات در سطح شهرستان توزیع شده است که شامل 18 تن سیب، 21 تن پرتقال، 2 تن موز، 23 تن مرغ منجمد، 5 تن گوشت قرمز منجمد، 2 تن برنج و 5 تن شکر بوده است.

حسن زاده همچنین از برگزاری انتخابات اتحادیه های صنفی در سال گذشته خبر داد و اذعان کرد: در این انتخابات پنج اتحادیه صنفی در شهرستان تشکیل شد که از آن جمله می‌توان به اتحادیه خوار و بارفروشان، فروشندگان لوازم خانگی، تعمیرکاران اتومبیل، تراشکاران، سرویس‌کاران، لوازم یدکی، لاستیک، مشاورین املاک و درودگران و فلزکاران نام برد که در حال فعالیت هستند.

وی به برگزاری انتخابات چهار اتحادیه در سال جدید اشاره کرد و افزود: در جلسه کمیسیون نظارت  به تشکیل چهار اتحادیه پیشنهاد شده که شامل اتحادیه الکتریکی، عکاسی، رایانه، تعمیرات لوازم خانگی، فروشندگان فرش، البسه، خرازی، خیاطان و آرایشگران مردانه و زنانه و اتحادیه قصابان و پرندگان (نانوایی، قنادی و چلوکبابی) است.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول