اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان:

پالایش 50 درصد از مددجویان کردستان / توانمند‌سازی مددجویان اولویت کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان از پالایش 50 درصد از مددجویان به منظور استحقاق‌یابی و استعدادیابی آنان در سطح استان خبر داد.

پالایش 50 درصد از مددجویان کردستان / توانمند‌سازی مددجویان اولویت کمیته امداد است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد صبح امروز در جمع معاونین و مددکاران کمیته امداد امام (ره) استان در سنندج اظهار کرد: توانمند‌سازی خانواده‌های زیرپوشش مهم‌ترین هدف و رویکرد کمیته امداد است که در این راستا برنامه‌های گسترده‌ای در سطح کشور انجام می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح پالایش مددجویان زیرپوشش این نهاد به منظور استحقاق‌یابی و استعدادیابی و تلاش در راستای توانمندسازی آنان با توجه به استعدادهایشان از جمله برنامه‌های مهم کمیته امداد امام (ره)‌ است که به صورت کاملا هدفمند در سطح کشور دنبال می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: با هدف‌گذاری این نهاد مقدس مبنی بر خروج هر ساله 10 درصد از مددجویان زیر پوشش طرح پالایش مددجویان از سال گذشته آغاز شده است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه خروج مددجویان از زیر پوشش این نهاد به معنی قطع کامل حمایت‌های ما نیست، افزود: کمیته امداد امام (ره) ‌بعد از استعداد و استحقاق‌یابی مددجویان در قالب این طرح جامع برای توانمندسازی آنها در قابل برنامه‌های مختلف وارد می‌شود.

وی از ایجاد اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور توانمندسازی مددجویان یاد کرد و گفت: ایجاد اشتغال‌های ثابت و نظارت دقیق بر پایداری آنها از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد در بحث توانمندسازی مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خاطرنشان کرد: ایجاد بیش از 9 هزار و 500 فرصت شغلی برای مددجویان استان و ثبت آن در سامانه رسد نمونه بارزی از تلاش کمیته امداد امام (ره) در این راستاست.

به گفته موسی‌نژاد، به خاطر توجه ویژه مسئولان و تلاش جهادی همکاران در طول سال گذشته اقدامات گسترده و اساسی در زمینه ایجاد اشتغال در سطح استان توسط این نهاد مقدس صورت گرفت که زمینه توانمندسازی و خروج تعداد زیادی از مددجویان را از زیر چتر حمایت‌های مستمر این نهاد فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان افزود: توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی در بین مددجویان از دیگر اولویت‌های این نهاد مقدس است که در طول سال گذشته به صورت مستمر انجام گرفته است.

وی اضافه کرد:‌ در بحث توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای توجه به قشر مددجویان دانشجو و دانش‌آموز به منظور آماده‌سازی آنان برای ورود به بازار کار بعد از پایان تحصیلات به صورت ویژه در سطح استان دنبال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس بررسی های صورت گرفته کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کردستان در زمینه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارآفرینی به مددجویان جزو استان‌های برتر در سطح کشور است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان کسب مقام نخست استانی در بحث اشتغال‌زایی، مقام دوم کشوری در زمینه جمع‌آوری زکات و کسب مقام نخست در زمینه رعایت حجاب و عفاف را از جمله توفیقات این نهاد در طول سال گذشته برشمرد و گفت: اردوگاه امام علی (ع) استان کردستان نیز در بین 18 اردوگاه کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

وی از سال جهاد اقتصادی به عنوان سالی موفق و پر تحول در سطح جهان نام برد و گفت: سال گذشته برای کمیته امداد امام خمینی (ره) سالی پر از موفقیت بود و امیدواریم با تلاش همه همکاران شاهد تحقق اهداف این نهاد به بهترین شکل ممکن در سال‌جاری باشیم.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول