اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه خواستار شد

شناسایی موانع توسعه بخش کشاورزی در بانه

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه خواستار شناسایی آسیب‌های سد راه توسعه بخش کشاورزی در این شهرستان شد.

شناسایی موانع توسعه بخش کشاورزی در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مسعود منصوری ظهر امروز در دیدار با اعضای انجمن صنفی باغداران و کشاورزان بانه عملکرد نظام صنفی کشاورزان این شهرستان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تعمیم دو میلیون هکتار زمین دیمی این شهرستان به کشاورزی باید کشاورزان و فعالان این عرصه با تلاش بیشتری وارد عرصه عمل شوند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود زمین‌های مرغوب و قابل کشت، شرایط آب و هوایی مساعد و نیروهای جوان و جویای کار در این شهرستان زمینه توسعه بخش کشاورزی به بهترین شکل ممکن وجود دارد که باید با جدیت در این مسیر گام برداشت.

فرماندار بانه تجاری بودن را مهم‌ترین مانع توسعه بخش کشاورزی این شهرستان دانست و بر شناسایی موانع و رفع آنها تاکید کرد.

به گفته وی، تجاری بودن شهرستان بانه موجب تغییر شغل و روش زندگی مردم شده است به گونه‌ای که بسیاری از باغ‌ها و زمین‌های مرغوب کشاورزی این شهرستان به خانه باغ‌ و یا تفریحگاه‌ تبدیل شده‌اند.

فرماندار بانه با بیان اینکه تخریب این زمین‌ها صدمات جبران ناپذیری را به توسعه کشاورزی این شهرستان وارد می‌کند، اضافه کرد: ساماندهی بخش کشاورزی، شناسایی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای علمی در زمینه توسعه بخش کشاورزی مهم‌ترین وظیفه نظام صنفی کشاورزی است.

وی خواستار تلاش بیشتر مسئولان در جذب سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی در این شهرستان شد و گفت: باید با تبلیغات و اطلاع‌رسانی هرچه مطلوب‌تر در این عرصه اقدامات اساسی صورت گیرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول