اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات گیاهی:

صرفه‌جویی در آب از برنامه‌های کشاورزی است

خبرگزاری فارس: معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات گیاهی گفت: صرفه‌جویی در آب از اهداف اجرای برنامه‌های کشاورزی است.

صرفه‌جویی در آب از برنامه‌های کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید خلیلی خشنود ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت استفاده از توان تولید در بخش کشاورزی از دو سال قبل آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با کارگروه‌هایی که در بخش کشاورزی تشکیل شده است، صرفه‌جویی در آب از جمله برنامه‌های کارگروه کشاورزی است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات گیاهی هم‌چنین با اشاره به هماهنگی‌های ایجاد شده در زمینه تفویض اختیارات به استان‌ها اضافه کرد: تشکیل کارگروه کشاورزی در شهرستان‌ها در این راستا صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از مشکلات به وجود آمده در زمینه تأمین کود کشاورزی افزود: در برهه‌ای از زمان مشکلاتی در تأمین کود به وجود آمد که در حال حاضر مسئولان در تلاش برای پر کردن خلأ موجود هستند.

خشنود اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مشکل به وجود آمده در زمینه تأمین کود تا چند روز آینده حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت کود یارانه‌ای 6 هزار و 750 تومان و کود غیر یارانه‌ای نیز با قیمت 20 هزار تومان است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور تولیدات گیاهی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در حال حاضر مشکلی در زمینه پرداخت تسهیلات به استان‌ها وجود ندارد، اضافه کرد: مبلغ تسهیلات پرداختی به استان‌ها در مرحله نخست مشخص شده ولی در مرحله بعدی براساس عملکرد هر استان ابلاغ اعتبار صورت می‌گیرد.

وی هم‌چنین با اشاره به لزوم همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه افزایش فعالیت‌های کشاورزی از دستگاه‌های هم‌چون شرکت برق خواست، همکاری‌های لازم را در این زمینه با جهاد کشاورزی استان زنجان داشته باشند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول