اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره پست قیروکارزین خبر داد

ارائه انواع خدمات پیشخوان دولت در قیروکارزین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره پست شهرستان قیروکارزین گفت: قیروکارزین یکی از نخستین ارائه دهندگان خدمات پیشخوان دولت در استان فارس است و ارائه انواع خدمات در راستای دولت الکترونیک صورت می‌گیرد.

ارائه انواع خدمات پیشخوان دولت در قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، روح‌الله عباسی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قیروکارزین اظهار داشت: استان فارس یکی از استان‌های نمونه کشوری در بحث درگاه خدمات الکترونیک و واگذاری خدمات دولت به دفاتر پست و پیشخوان است که در سال گذشته با برگزاری جلسه‌ای در استانداری فارس از 400 خدمت واگذار شده و یا آماده واگذاری به دفاتر پیشخوان به طور نمادین رونمایی شد.

وی افزود: قیروکارزین یکی از شهرستان‌های پیشگام در ارائه خدمات پیشخوان دولت است و این خدمات مربوط به دستگاه‌ها و ادارات مختلف و در زمینه تشکیل پرونده‌ها، ثبت نام‌های اینترنتی، صدور مجوزها و انواع خدمات اداری است.

عباسی با اشاره به حذف بسیاری از هزینه‌ها و ترددهای غیر ضروری با ارائه خدمات توسط دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد: این طرح ضمن کمک به سلامت اداری سبب تسریع در امور و کاهش هزینه‌های زمانی و مالی و ارتباط چهره به چهره شده و کمک می‌کند تا ادارات، زمان بیشتری را صرف کارهای تخصصی خود کنند.

رئیس اداره پست قیروکارزین ادامه داد: ارائه خدمات توسط دفاتر پیشخوان با نظارت دولت سبب ایجاد رقابت بین آنان و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم می‌شود.

این مقام مسئول در پایان افزود: ادارات با بررسی بخشنامه‌های دفاتر پیشخوان هر چه سریع‌تر نسبت به واگذاری خدمات مصوب شده مربوط به خود در بخشنامه‌های پیشخوان اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول