اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای شرق استان تهران خبر داد

اخذ همزمان 3 گواهینامه حرفه‏ای در آبفای شرق تهران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران از اخذ هم‏زمان سه گواهینامه آی.ام.اس توسط این شرکت خبر داد.

اخذ همزمان 3 گواهینامه حرفه‏ای در آبفای شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی آبفای شرق استان تهران، محمدصادق اسدی در دیدار با معاونان و مدیران شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران اظهار کرد: باید فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه حمایت از کار و سرمایه ایرانی را محور فعالیت‏ها در سال جاری قرار دهیم.

وی ادامه داد: در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تلاش مجموعه همکاران و در راستای برنامه‏های سازمانی و همچنین چشم‏انداز شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، توانستیم اقدامات حائز اهمیتی را به انجام رسانده و جایگاه شرکت را در بررسی عملکرد سال گذشته ارتقا دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران نداشتن قطعی آب، رشد وضع مالی شرکت، کاهش آمار شکایات مشترکان، ارتقای سیستمی شرکت، راه‏اندازی سامانه ارتباطات مردمی 122، راه‏اندازی سامانه گردش مکاتبات اداری بدون کاغذ یا اتوماسیون، پیاده‏سازی و استقرار سامانه مدیریت یکپارچه و اخذ هم‏زمان سه گواهینامه آی.ام.اس را از جمله موارد درخشان در کارنامه کاری سال گذشته عنوان کرد.

اسدی این موفقیت‏ها را مرهون تلاش، هم‏فکری و هم‏دلی مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران در کنار حمایت‏ها، مساعدت‏ها و راهنمایی‏های مدیرعامل آبفای استان تهران دانست.

وی گفت: با توجه به توفیقات حاصل شده، ضروری است تا با اصلاح برنامه و بازنگری در چگونگی انجام فعالیت‏ها، در سال 91 نیز بتوانیم طبق برنامه‏های تدوین شده در راستای تحقق اهداف شرکت حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران همچنین با اشاره به حساسیت و اهمیت اطلاع‏رسانی و درج اخبار شرکت در نشریات و روزنامه‏ها، خواستار همکاری بیشتر معاونت‏ها با دفتر روابط عمومی شد، به طوری که هرگونه اخبار و اطلاعات در راستای اطلاع‏رسانی به مردم و مسئولان در اختیار روابط عمومی قرار گیرد.

در ادامه معاونان و مدیران حاضر در جلسه به ارائه گزارش مختصری از برنامه‏های حوزه کاری خود در سال جدید پرداختند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول