اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

اراده جمعی تأثیرات منطقی خود را بر بازار گذاشته است‌

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اراده جمعی اعضای ستاد تنظیم بازار در راستای کنترل قیمت‌های غیر ‌واقعی که در بازار ایجاد شده بود، تأثیرات خود را بر بازار گذاشته است.

اراده جمعی تأثیرات منطقی خود را بر بازار گذاشته است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی سه‌شنبه شب در نشست ستاد تنظیم بازار هرمزگان اظهار داشت: اراده جمعی و حرکت منسجم و مشارکت تمامی اعضای ستاد در راستای کنترل قیمت‌های غیر واقعی که در بازار ایجاد شده بود، خوش‌بختانه تأثیر خود را گذاشته است.

به گفته وی ماحصل این اراده جمعی، ثبات منطقی در بازار و در نتیجه با استمرار این حرکت رضایت آحاد مردم را دربر خواهد داشت.

استاندار هرمزگان افزود: اکنون ضرورت تنظیم و کنترل بازار بیش از گذشته احساس و باید با جدیت و کنترل بیش‌تری بر بازار نظارت کرد تا شهروندان هیچ نگرانی نداشته باشند.

عزیزی در ادامه ضمن قدردانی از حضور تمامی اعضای ستاد، فرمانداران، اتحادیه‌ها و صنوف در اجرای موفق طرح ویژه کنترل بازار استان بر لزوم ادامه این طرح تا پایان اسفندماه 91 تأکید کرد.

استاندار هرمزگان افزود: کنترل بازار باید مؤثر و مستمر انجام و منتهی به نتیجه و با متخلفان برخورد قاطع شود.

وی ادامه داد: هم‌چنین تعزیرات حکومتی باید با تمامی ظرفیت‌ها نسبت به برخورد با متخلفان اقدام کند تا از گران‌فروشی و اجحاف و افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری شود.

عزیزی یادآور شد: در ضمن باید نظارت بر بازار براساس قاعده و نظم و تمام عوامل هزینه‌ها مدنظر قرار گیرد تا اجحافی به تولیدکننده و مصرف‌کننده وارد نیاید، هم‌چنین تغییر قیمت‌ها با نظارت ستاد انجام پذیرد و تولیدکننده به حق خود برسد.

استاندار هرمزگان در پایان ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت پذیرفته توسط اعضای ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان از آغاز طرح تشدید ویژه کنترل تنظیم بازار، بر لزوم ادامه این حرکت تأکید کرد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول