اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت کنگان:

برنامه ده‌گردشی در مراکز بهداشتی کنگان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان گفت: برنامه ده‌گردشی در مراکز بهداشتی کنگان اجرا می‌شود.

برنامه ده‌گردشی در مراکز بهداشتی کنگان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان زینب حسینی در نشست مسئولان بهداشت و درمان کنگان اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان کنگان مهم‌ترین اولویت این شهرستان در سال جاری است.

وی افزود: برنامه‌های عملیاتی، نظارت و بازدید و آموزش‌های ضمن خدمت در سال جاری بر اساس برنامه زمان‌بندی انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان خاطر نشان کرد: در برنامه عملیاتی، هدف نوشتن آن روی کاغذ نیست بلکه نوشتن همراه با عملیاتی شدن آن برنامه در محیط و مراکز و خانه‌های بهداشت است.

حسینی تصریح کرد: در برنامه عملیاتی باید معیار مشخص داشته باشد تا بتوانیم آن را عملیاتی و بر آن پایش و نظارت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برای نوشتن این برنامه حتماً باید از نظرات پزشکان و کاردانان و کارشناسان مراکز بهداشتی درمانی که با مشکلات موجود در منطقه آشنایی بیشتری دارند استفاده شود زیرا آنها مسئول اجرای این برنامه هستند.

حسینی خواستار اجرای برنامه ده‌گردشی در مراکز بهداشتی کنگان شد و گفت: این برنامه متاسفانه در بعضی از مراکز به شکل مناسب اجرا نمی‌شود که در نوشتن برنامه عملیاتی باید به این موضوع توجه بیشتری شود و در بازدید از مراکز بهداشتی درمانی، ناظرین این مراکز در جلسات حضور داشته باشند تا قبل از بازدید دوباره مشکلات موجود را رفع کنند و شاهد دوباره‌کاری در مراکز و خانه‌های بهداشت نباشیم.

مسئول گسترش شبکه بهداشت کنگان نیز اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان حتماً قبل از اجرای آن در شهرستان با معاونت بهداشتی هماهنگی‌های لازم صورت گیرد و با آموزش سلامت نیز برای رفع مشکلات و تداخل در برنامه‌ها هماهنگی شود.

ابراهیم خالدی افزود: شبکه بهداشت کنگان در هفته سلامت عملکرد مطلوبی داشت و باید در تمام ایام سال این روند تداوم داشته باشد.

مسئول آموزش سلامت شبکه بهداشت کنگان نیز از راه‌اندازی سامانه بلوتوث در شبکه کنگان خبر داد و گفت: این سامانه با هدف ارسال فایل‌های آموزشی و دستورالعمل‌های بهداشتی برای مراجعین به مراکز بهداشتی نصب و راه‌اندازی شده است.

فاطمه خلف‌نیا اضافه کرد: با توجه به تکنولوژی‌های جدید این سامانه می‌تواند ضمن اثربخشی و آشنایی شهروندان با برنامه‌های بهداشتی از مصارف و هزینه‌های اضافی نیز جلوگیری کند. 

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول