اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز ملی خلیج فارس

شناگران کیش مسیر هندورابی تا کیش را شنا می‌کنند

خبرگزاری فارس: شناگران عضو تیم ملی آب‌های آزاد به مناسبت روز ملی خلیج فارس مسافت جزیره هندورابی به کیش را شنا می‌کنند.

شناگران کیش مسیر هندورابی تا کیش را شنا می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیام محمدغریب شناگر عضو تیم شنای کیش ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: به مناسبت روز ملی خلیج فارس اینجانب به همراه 'سردار کمانگرپور' دیگر شناگر عضو تیم کیش مسافت 35 کیلومتری هندورابی تا کیش را شنا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بین هشت تا 10 ساعت این مسافت را شنا خواهیم کرد، یادآور شد: این مهم با توجه به شرایط جوی در یکی از روزهای هفتم، هشتم یا نهم اردیبهشت‌ماه جاری، انجام خواهد شد.

این شناگر با بیان اینکه یک تیم 12 نفره این سفر دریایی را همراهی خواهند کرد، تصریح کرد: در این مدت دو قایق موتوری همراه با یک پزشک، دو کانوسوار و دو نفر ناظر فدراسیون که از تهران به کیش آمده‌اند ما را یاری می‌کنند.

به گفته وی، برای انجام این کار سه ماه زیر نظر "علی رحیمی" مربی صاحب نام در این رشته ورزشی هر روز دو نوبت  (15 کیلومتر) شنا و یا تمرینات بدن‌سازی را در دستور کار داشتیم.

روز ملی خلیج فارس در ایران دهم اردیبهشت‌ماه سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز نام‌گذاری و به ثبت رسیده است و دومین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری خلیج فارس نیز هم‌زمان با این روز و با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولان در بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول