اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد:

جایگاه شرکت آبفای استان یزد ارتقاء یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: جایگاه شرکت آبفای استان یزد در چند سال اخیر بسیار ارتقاء یافته که این امر مرهون تلاش کارکنان این شرکت است.

جایگاه شرکت آبفای استان یزد ارتقاء یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد، علی اسلامی در جمع کارکنان شرکت آبفای استان یزد با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از طرف مقام معظم رهبری اظهار داشت: عمل به فرمایش مقام معظم رهبری یک توصیه نیست بلکه یک وظیفه است، وظیفه‌ای ملی و بالاتر از وظیفه ملی یک وظیفه شرعی است که باید به آن توجه شود.

وی افزود: شرکت آبفای استان یزد در سال جاری چندین پروژه عمرانی عظیم را در دست اجرا دارد از جمله پروژه مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب شهر یزد است که با هزینه‌ای افزون بر 120 میلیارد ریال در حال اجراست و به زودی در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اسلامی خاطرنشان کرد: خط انتقال آب به ندوشن و بهاباد و ساخت چندین مخزن ذخیره آب شرب با ظرفیت بیش از 60 هزار مترمکعب از دیگر پروژه‌هایی است که این شرکت در سال جاری در دست اقدام دارد و به طور قطع بهره‌برداری از این پروژه‌ها در سطح خدمات شرکت آبفا به مردم افزایش قابل توجهی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: استان یزد در سال گذشته هیچ‌گونه قطعی آب نداشته و آب‌رسانی به طور صحیح صورت گرفته، که این مهم با تلاش کارکنان در حوزه آب‌رسانی و دیگر حوزه‌ها و رعایت مصرف توسط شهروندان بوده است.

وی نیروی انسانی را اصلی‌ترین سرمایه شرکت عنوان کرد و در راستای ارتقای توان علمی و عملی آنها بحث آموزش نیروی انسانی در شرکت را بسیار مهم دانست و افزود: در این راستا برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت گرفته و از مسئولان ادارات تقاضا داریم تا در این زمینه تمامی امکانات خود را به کار گیرند.

اسلامی اظهار داشت: این شرکت از پیشنهادهای راهبردی کارکنان به خوبی استقبال کرده و حتی در این زمینه چنانچه نیاز به هزینه‌ای نیز باشد، این شرکت هزینه آن را متقبل می‌شود تا اجرایی شود.

در این مراسم از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد به نفرات اول تا سوم مسابقات قرآنی "مرحله شرکتی" تقدیر شد.

انتهای پیام/غ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول