اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‏ای نزدیک

طرح گازرسانی به روستای کاجان اجرا می‏شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی دماوند از اجرای طرح گازرسانی به روستای کاجان این شهرستان در آینده‏ای نزدیک خبر داد.

طرح گازرسانی به روستای کاجان اجرا می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران موسی بهرامی صبح امروز در جریان سلسله بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان دماوند از روستای کاجان که با حضور جمعی از مسئولان محلی انجام شد اظهار داشت: باید ایام فاطمیه را به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم همیشه عاشق اهل‌بیت (ع) روستای کاجان تسلیت عرض کرد و این روزها را به شکل مطلوبی به عزاداری پرداخت.

وی ادامه داد: حضور امروز مسئولان دستگاه‏های خدماتی و عمرانی شهرستان دماوند در این بازدید روستایی و سایر بازدیدهای بخشداری و شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند قابل تقدیر است.

 

* رفع بسیاری از مشکلات روستای کاجان

بهرامی با مقایسه شرایط سال‏های گذشته و امروز روستای کاجان گفت: چند سال پیش روستای کاجان با مشکلات مختلفی مواجه بود.

بخشدار مرکزی دماوند ادامه داد: اما خوشبختانه امروز در سایه شجره طیبه نظام مقدس اسلامی، دعای خیر مردم، تلاش مسئولان و همت فرزندان این مرز و بوم بخش عمده‏ای از آن مشکلات رفع شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر، وضع معابر داخلی روستای کاجان با تلاش شورای اسلامی بخش و شورای اسلامی این روستا به خوبی ساماندهی شده است.

بهرامی با اشاره به اجرای طرح گازرسانی روستای کاجان گفت: زمانی برخورداری از نعمت گاز شهری برای اهالی شریف، ولایی و شهیدپرور روستای کاجان بیشتر به یک آرزوی دست نیافتنی شبیه بود.

بخشدار مرکزی دماوند تصریح کرد: اما چندی پیش با حضور مسئولان استانی و شهرستانی طرح گازرسانی به روستای کاجان کلنگ خورد.

وی اضافه کرد: برخی از مردم روستای کاجان در آن آیین کلنگ‏زنی با تردید به تداوم اجرای آن نگاه می‏کردند؛ اما امروز شاهد اجرای این طرح حتی در زمستان سرد با تلاش مسئولان شرکت گاز دماوند هستیم.

 

*اختصاص اعتبار 150 میلیون تومانی به پل کاجان

بخشدار مرکزی دماوند با اشاره به موضوع احداث پل روستای کاجان نیز گفت: از دیگر مطالبات به حق مردم کاجان، اجرای پروژه احداث پل متصل‏کننده دو بخش شرقی و غربی روستاست.

بهرامی ادامه داد: خوشبختانه در سایه پیگیری‏های مستمر بخشداری مرکزی، شورای اسلامی این بخش، شورای اسلامی روستای کاجان و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند، اعتبار 150 میلیون تومانی این پروژه محقق شده است.

وی اضافه کرد: دو مشکل دیگر روستای کاجان یعنی معضل آب شرب و همچنین دغدغه تکمیل طرح پوشش انهار زراعی نیز از سوی فرمانداری، بخشداری مرکزی و به تبع دستگاه‏های مرتبط پیگیری می‏شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول