اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرسی گاز سمنان خبر داد

بازرسی از 79 هزار دستگاه کنتور گاز در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان از بازرسی از 79 هزار دستگاه کنتور گاز در سمنان به منظور اطمینان از صحت عملکرد آنها خبر داد.

بازرسی از 79 هزار دستگاه کنتور گاز در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مهران نواری ظهر امروز در نشستی در شرکت گاز سمنان با ارائه گزارشی افزود: در سال 90 در واحد بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان، نشت‏یابی بیش از 3 هزار و 186 کیلومتر از خطوط شبکه و تغذیه گاز صورت گرفته است. 

وی افزود: با انجام این بازرسی‏ها، 65 مورد نشتی زیرزمینی درجه یک کشف و برای رفع نواقص گزارش شد.

نواری ادامه داد: هم‌چنین به منظور اطمینان از صحت عملکرد کنتورهای تحویلی در این مدت، از حدود 46 هزار دستگاه کنتور دیافراگمی و بیش از 33 هزار دستگاه کنتور رگولاتور ساخت شرکت‏های داخلی بازرسی شد.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان افزود: با توجه به لزوم اجرای صحیح پروژه‏ها براساس استانداردهای موجود، در این مدت به بررسی و اظهار نظر در خصوص آزمایشات نهایی پروژه‏ها اقدام شد.

وی تصریح کرد: 505 مورد آزمایش مقاومت نشتی و مقاومت الکتریکی پوشش مربوط به بیش از 300 کیلومتر از خطوط گازرسانی در این زمینه صورت گرفت.

نواری از نشت‏یابی بیش از 96 هزار و 757 علمک گاز، 230 باب ایستگاه و هم‌چنین 96 مورد بررسی و صدور تائیدیه اجناس مصرفی پروژه‏های مختلف در استان سمنان خبر داد.

رئیس بازرسی فنی شرکت گاز استان سمنان افزود: به منظور اطمینان از عملکرد جوشکاران پروژه‏های مختلف براساس استانداردهای موجود، در این مدت بیش از 200 مورد آزمایش مخرب سرجوش‏های پلی‏اتیلن پروژه‏های گازرسانی انجام و تأییدیه‏های لازم صادر شده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول