اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کارگروه کشاورزی استان قزوین مطرح شد

35 طرح اولویت‌دار کشاورزی اعتبارات ملی جذب کنند

خبرگزاری فارس: در کارگروه کشاورزی استان قزوین مقرر شد 35 طرح نیمه‌تمام و دارای اولویت در بخش کشاورزی این استان، برای جذب اعتبارات ملی به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شوند.

35 طرح اولویت‌دار کشاورزی اعتبارات ملی جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عصر شنبه در کارگروه کشاورزی که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در کارگروهی که به تازگی در وزارت جهاد کشاورزی تشکیل شد، مقرر شده است تا هر یک از استان‌ها طرح‌های نیمه‌تمام خود را در حوزه کشاورزی به منظور جذب اعتبارات ملی برای اجرای آنها به این کارگروه معرفی کنند.

محمد‌رضا صفری افزود: بر اساس این مصوبه آن دسته از طرح‌ها که پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد دارند باید تا تیر ماه سال جاری به کارگروه یاد شده معرفی شوند اما بنا شده است معرفی طرح‌ها بر اساس اولویت آنها صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین ادامه داد: به همین منظور 35 طرح برای پیشنهادی از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در نظر گرفته شده است که با تأیید و تصویب کارگروه استانی به کارگروه وزارت جهاد کشاورزی ارائه می‌شوند.

وی حد اعطای اعتبارات به استان قزوین را 150 میلیارد تومان عنوان و خاطرنشان کرد: البته در صورتی که استان قزوین بتواند طرح‌های آماده دیگری نیز ارائه کند، هیچ مانعی بر سر راه تامین اعتبار آن از منابع دولتی وجود ندارد.

صفری تصریح کرد: در این صورت اعتبار اجرای آن طرح‌ها، از محل اعتبار مربوط به استان‌هایی تأمین می‌شود که نتوانسته‌اند در مدت معین طرح‌های موردنظر خود را به کارگروه ارائه کنند.

در ادامه این کارگروه مقرر شد طرح‌های اولویت‌دار تهیه شده در هر شهرستان به اطلاع فرماندار آن شهرستان برسد و فرماندار پس از بررسی و اصلاح آن در صورت نیاز، در یک فرصت 48 ساعته نتیجه را به این کارگروه ارائه دهد.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول