اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال برای خرید محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: 20 میلیارد ریال اعتبار برای خرید محصولات کشاورزان به صورت توافقی اختصاص می‌یابد.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای خرید محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، علی شایان‌مهر در جلسه بررسی مسائل و مشکلات تعاونی‌های روستایی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح همزمان با برداشت محصولات در استان اجرا می‌شود.

وی افزود:‌ 280 هزار نفر دامدار و کشاورز در استان آذربایجان غربی مشغول فعالیت هستند که از این تعداد 35 هزار نفر عضو نظام صنفی کشاورزی هستند.

این مسئول با بیان اینکه رسالت اصلی نظام صنفی کشاورزی استان ایجاد هماهنگی بین بهره‌برداران و رفع مشکلات کشاورزان و دامداران است، اضافه کرد: سازمان تعاون روستایی استان در راستای زیرپوشش قرار دادن تمام بهره‌برداران در نظام صنفی کشاورزی تلاش می‌کند.

فرماندار چالدران نیز در این جلسه، چالدران را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشت سیب‌زمینی در استان معرفی کرد و گفت: به دلیل نبود اتحادیه سیب زمینی سال گذشته بیش از 4 هزار تن از سیب‌زمینی کشاورزان در انبارها و زمین‌های کشاورزی روستائیان باقی ماند.

احمدرضا قلی‌پور با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی در شهرستان باید مورد توجه باشد، اضافه کرد: شرایط لازم برای توسعه کشاورزی شهرستان فراهم است و تلاش‌های مطلوبی برای توسعه بخش کشاورزی شهرستان چالدران صورت گرفته است.

وی با تأکید به اینکه طرح توسعه بخش کشاورزی از بهترین خدمات دولت به مردم و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: بخش کشاورزی با حداقل سرمایه‌گذاری مهم‌ترین نقش را در توسعه اقتصاد ملی داشته و دولت‌های خدمتگزار نهم و دهم توجهی خاص به این عرصه داشته‌اند.

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» اضافه کرد: توسعه بخش کشاورزی تحقق عملی این شعار است که با توجه به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان، ارتقا و توسعه بخش کشاورزی فرصت و زمینه مناسبی برای افزایش بازده تولیدات داخلی است.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول