اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی نیشابور:

10 واحد صنفی قهوه‌خانه متخلف در نیشابور پلمپ شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی نیشابور گفت: طرح بازدید از واحدهای صنفی و قهوه‌خانه‌ها در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد که در این راستا تعداد 10 واحد صنفی قهوه‌خانه پلمپ شدند.

10 واحد صنفی قهوه‌خانه متخلف در نیشابور پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ محمدحسن امیری اظهار داشت: با توجه به فرارسیدن فصل بهار و متعادل بودن هوا و هم‌چنین قرار گرفتن تعداد زیادی از قهوه‌خانه‌ها و چایخانه‌های سنتی در تفرجگاه‌ها و مناطق ییلاقی شهرستان از جمله جاده باغرود و جاده بوژان، این موضوع سبب شده است تا تعدادی از افراد فرصت‌طلب، موجبات نارضایتی برای شهروندان را فراهم کنند.

فرمانده انتظامی نیشابور گفت: بر این اساس و به منظور فراهم کردن محیطی امن برای شهروندان این موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و اماکن قرار گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری نماینده اتحادیه مربوط ضمن بازدید از واحدهای صنفی و دادن آموزش‌های لازم تعداد 10 واحد صنفی قهوه‌خانه متخلف، پلمپ و به تعداد 12 واحد صنفی اخطارهای لازم داده و از آنان تعهد اخذ شد.

فرمانده انتظامی نیشابور تأکید کرد: اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی شهرستان نیشابور به‌ طور مستمر ادامه دارد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول